امروزه بیشتر از گذشته به مالکین ساختمان، خرید کپسول های آتش نشانی توصیه می شود چون از جمله تجهیزات اطفاء حریق به شمار می رود. تنوع مواد اشتعال زا بسیار است و این مسئله موجب شده تا تولیدکنندگان کپسول های آتش نشانی بتوانند با مواد مختلف، محتویات آنها را پر نمایند. برخی از کپسول ها دارای قابلیت شارژ مجدد می باشند. با مطالعه و بررسی مشخصات فنی مندرج بر روی کپسول، می توانید نوع آن را تشخیص دهید. جهت شارژ کپسول نیاز به مراجعه به مراکز تخصصی شارژ کپسول آتش نشانی است.

جهت راهنمایی بیشتر و دریافت هر گونه خدمات شارژ کپسول با قیمت ارزان می توانید با گروه خدمات ایمنی آتش گریز تهران هماهنگ نمائید. این مجموعه به صورت حرفه ای، قادر به اجرای شارژ انواع کپسول آتش نشانی با محتویات پودر و گاز، دی اکسید کربن، آب و گاز، بیوورسال، هالوژن و ... می باشند.

شارژ فوری کپسول آتش نشانی

خدمات ایمنی آتش گریز تهران به دستگاه های پیشرفته و اپراتورهای فنی مجرب مجهز می باشد و این مسئله باعث گردیده تا بتوانند در مدت زمان کوتاهی خدمات شارژ کپسول را با ظرفیت های مختلف به مشتریان ارائه دهند. نکات متعددی در حوزۀ شارژ کپسول آتش نشانی وجود دارد و سهل انگاری در زمان شارژ کپسول می تواند صدمات جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد. بنابراین توصیه می کنیم جهت شارژ انواع کپسول به مراکز تخصصی شارژ کپسول مراجعه نمائید.

بهره گیری از دستگاه های تمام اتوماتیک و استفاده از اپراتورهای متعهد و مجرب می تواند سرعت و دقت پروسۀ شارژ کپسول آتش نشانی را افزایش دهد. قیمت شارژ کپسول بر مبنای پارامترهای متعددی از جمله نوع مواد و حجم مخزن کپسول تعیین می گردد. برای دریافت خدمات شارژ کپسول آتش نشانی در تهران می توانید از تجربیات و تخصص گروه ایمنی آتش گریز تهران بهره مند گردید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 429
نمایش همه
علاقه مندی ها ()