گروه تجارت استیل راد به عنوان یکی از مراکز فروش اتصالات فشار قوی و تجهیزات استنلس استیل در تهران فعالیت دارد و توانسته بر حسب نیاز صنایع مختلف، امکان خرید انواع اتصالات فشار قوی استنلس استیل را برای مشتریان در سراسر کشور فراهم سازد. جهت آشنایی بیشتر شما با ویژگی های مهم اتصالات فشار قوی، این مقالۀ کوتاه را فراهم نموده است. هدف کلی از تولید  اتصالات فشار قوی استنلس استیل ، تغییر مسیر انتقال سیالات در نقشۀ خطوط لوله کشی می باشد. در ادامۀ مقاله به معرفی انواع اتصالات فشار قوی استنلس استیل می پردازیم. اگر اطلاعات جامعی نسبت به موارد کاربرد و انواع اتصالات فشار قوی ندارید، می توانید تا انتهای مقاله ما را همراهی نمائید. جهت خرید اتصالات فشار قوی استنلس استیل می توانید از طریق گروه تجارت استیل راد اقدام نمائید.

قیمت اتصالات فشار قوی استنلس استیل در بازار

اتصالات فشار قوی بخشی از انواع اتصالات موجود در بازار به شمار می رود و نقش اساسی در سیستم لوله کشی صنعتی دارد چون قابلیت و توان بالایی در برابر جریان قوی سیالات در خطوط لوله کشی مایعات و گاز دارد. همانطور که از ابتدا بدان اشاره نمودیم، اتصالات فشار قوی استنلس استیل در راستای تغییر جهت، شاخه گذاری و همچنین تغییر قطر خط لوله مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

اتصالات لب جوش، اتصالات سوکت ولد و اتصالات رزوه ای سه دسته بندی اصلی اتصالات فشار قوی استنلس استیل به شمار می روند که شامل مدل های متفاوتی نسبت به یکدیگر می باشند. زانویی 90 درجه، زانویی 45 درجه، زانویی 180 درجه، سه راهی هم اندازه، سه راهی کاهنده، تبدیل کاهنده هم مرکز، تبدیل کاهنده غیر هم مرکز، درپوش و ... برخی از انواع اتصالات فشار قوی استنلس استیل به شمار می روند. قیمت خرید لوله استیل و اتصالات فشار قوی استنلس استیل بر اساس عوامل متعددی تعیین می گردد که می توانید از طریق مجموعۀ تجات استیل راد استعلام نمائید.

 شرکت تجارت استیل راد 

آدرس: یوسف آباد، خیابان اسد آبادی، نبش خیابان 18، پلاک 166، طبقه 6، واحد 23

تلفن: 02188710101           خط ویژه: 02186124420

تلفن همراه:  09121399643    -    09121399642  قادری

آدرس: بزرگراه فتح- (جاده قدیم) کیلومتر 4 جنب(پارس قدیر) مجتمع تجارت استیل ایران پلاک 207

خط ویژه: 02166391515

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 477
نمایش همه
علاقه مندی ها ()