آهن آلات بخش اعظمی از نیاز بازار جهانی را به خود اختصاص می دهد چون مصارف عمده ای در صنایع مختلف دارد. آهن به صورت خالص دارای حالت شکننده است و در جدول تناوبی به عنوان فلز گروه هشتم و چهارمین عنصر رایج در پوستۀ زمین به شمار می رود. اگر فرض بر این باشد که هستۀ زمین از 5 عنصر ساخته شده باشد، آهن بالغ بر 95 درصد کل فلزات تولیدی جهان را شامل می شود. به طور کلی آهن از جمله فلزات رایج در سطح جهان شناخته می شود. بازرگانی آهن میران به دلیل اهمیت این موضوع مهم، این مقاله را با هدف آشنایی هر چه بیشتر شما با این عنصر و عوامل تعیین کنندۀ قیمت آهن آلات تهیه نموده است.  قیمت آهن آلات بر اساس وزن و نوع قطعاتی که در نهایت تولید می شوند، مشخص می گردد.

لیست قیمت آهن آلات در تهران

تاریخچۀ پیدایش آهن توسط بشر به بیش از 5 هزار سال می رسد. تحقیقات فراوان نشان داده، در مصر باستان از آهن جهت ساخت ابزارآلات و تجهیزات مصنوعی استفاده می نمودند که با گذشت زمان، پیشرفت تکنولوژی باعث گردید از این نوع فلز جهت ساخت ابزارآلات و تجهیزات صنعتی، ساختمانی، راه اندازی پالایشگاه های نفت و گاز و ... استفاده نمایند. در نتیجۀ این اتفاق، قیمت آهن آلات متناسب با نوع محصولات متغیر تعیین می گردد.

مهندسین اهل فن توانسته اند با بهره گیری از ابزارآلات مناسب، انواع آهن آلات منجمله پروفیل یا قوطی، تیرآهن، میلگرد، ورق، نبشی و ناودانی، لوله، شمش و ... را تولید نموده و در دسترس خرید صاحبان صنایع مختلف قرار دهند. در واقع اکثر سازه های ساختمانی متشکل از آهن آلات هستند و قیمت آهن آلات نقش اساسی بر هزینه های مصرفی مجموعه خواهد داشت. جهت اطلاع از لیست قیمت میلگرد و قیمت آهن آلات با کارشناسان فروش مجموعۀ آهن میران تماس حاصل فرمائید.

 شرکت بازرگانی فولاد و آهن میران 

ایمیل: info@miranahan.com

تلفن همراه: 09121081057

تلفن تماس: 02166670609 - 02166674482 - 02166674483

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 425
نمایش همه
علاقه مندی ها ()