پوکه معدنی حاصل فرآیند فوران آتش فشانی است که دارای یک سری ویژگی های خاص نسبت به دیگر انواع سنگ معدنی می باشد. امروزه فروش پوکه معدنی در تهران  به منظور انجام فعالیت های مختلف صورت می گیرد که می توان به امور ساختمان سازی، صنایع کشاورزی، نساجی، شیب بندی و کفپوش ساختمانی و ... اشاره نمود. به طور کلی پوکه معدنی به دلیل ویژگی هایی که دارد، تنها در مناطق آتشفشانی استخراج می شود. در نتیجۀ این اتفاق بزرگ شاهد فروش پوکه معدنی قروه در تهران می باشیم. به دلیل کیفیت بالایی که پوکه های معدنی قروه دارد، صنایع مختلف متناسب با نوع مصارفی که دارند، سایز مناسب پوکه معدنی را انتخاب و خریداری می کنند.

پوکه معدنی رضایی دارای سابقۀ درخشان در حوزۀ تأمین و فروش انواع پوکه معدنی در تهران همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و توانسته اند بر حسب نیاز صنایع مختلف، پوکه های معدنی قروه را به صورت بسته بندی در اختیار مشتریان قرار دهند.

موارد کاربرد پوکه معدنی در تهران

از ویژگی های مهم پوکه معدنی قروه می توان به قیمت ارزان، وزن سبک، تنوع سایز، خواص عایق صوتی و حرارتی و قابلیت ضد موریانه اشاره نمود. به دلیل ویژگی های بارزی که پوکه معدنی دارد، همچنان فروش پوکه معدنی در تهران مورد نیاز صنایع مختلف می باشد و از مزایای این نوع سنگ، جهت شیب سازی ساختمان، سبک سازه های بتنی و تزئین آب نمای محوطۀ ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود. خرید پوکه معدنی در تهران به صورت فله و یا کیسه ای صورت می پذیرد. نکتۀ مهم دیگری که در اینجا مطرح می باشد، فروش پوکه معدنی در سایزهای مختلف می باشد که افراد می توانند متناسب با نیاز صنعت خود، از طریق مجموعۀ پوکه معدنی رضایی، پوکه های معدنی ریز، متوسط و درشت را با قیمت ارزان سفارش دهند.

 

 پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 419
نمایش همه
علاقه مندی ها ()