پوکه معدنی به عنوان ماده ای سبک و اسفنجی است که حاصل سرد شدن مواد مذاب آتشفشانی می باشد. طی سالیان متمادی در بستر زیرین خاک به صورت کامپکت ساخته شده اند. پوکه های معدنی به عنوان یکی از کانی های سیلیسی در طبیعت به شمار می رود. از ویژگی های بارز پوکه معدنی می توان به چگالی پایین، رسانایی ضعیف، حالت خنثی، غیر قابل اشتعال، دانستیۀ پایین، سازگاری با دمای محیط، قیمت ارزان، قابلیت جذب رطوبت، خاصیت عایق حرارت و صدا و استحکام در برابر رطوبت اشاره نمود. فروش پوکه معدنی در ابعاد مختلف و رنگبندی تیره صورت می گیرد. از طریق پوکه معدنی رضایی می توانید انواع پوکه معدنی قروه را با قیمت ارزان تر از بازار تهیه نمائید.

ویژگی بارز پوکه معدنی

از مزایای مهم پوکه معدنی می توان به مقاومت بالا و وزن سبک آن اشاره نمود. پومیس دارای قابلیت تحمل دمای بالا تا هزار درجه سانتی گراد می باشد. به همین دلیل در صنایع ذوب فلزات و ریخته گری جهت سرباره گیری و حفظ حرارت پاتیل مورد استفاده قرار گرفته می شود. مهمترین ویژگی که پوکه معدنی دارد، مقاومت بالایی نسبت به مواد شیمیایی و اکثر مواد اسیدی دارد. نکتۀ مهم و اساسی که موجب تمایز قابل توجه این سنگ نسبت به دیگر سنگ های موجود در طبیعت می باشد، داشتن حالت تخلخل و قابلیت جذب و نگهداری بالای رطوبت است و به همین دلیل مصارف عمدۀ پوکه های معدنی را می توان در امور پرورش گل و گیاه ملاحظه نمود.

یکی از عوامل تعیین کننده بر قیمت  خرید پوکه معدنی در تهران ، محل استخراج و کیفیت پوکه های معدنی است. بدین ترتیب متناسب با نیاز صنایع مختلف، به راحتی می توانید انتخاب و خرید پوکه معدنی را به صورت بسته بندی با ظرفیت های مختلف انجام دهید. جهت سفارش اینترنتی پوکه معدنی می توانید با واحد فروش پوکه معدنی رضایی تماس حاصل فرمائید.

 پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 392
نمایش همه
علاقه مندی ها ()