پروفیل استیل از جمله قطعاتی است که کابرد فراوانی در صنایع مختلف دارد و می توان از آن در امور ساخت و ساز و تهیۀ تجهیزات و دستگاه های صنعتی استفاده نمود. پروفیل استیل به صورت قوطی توخالی تولید می شود و می توان از آن در امور مختلف استفاده کرد. جهت ساخت پروفیل استیل از گریدهای 304، 310، 316، 321 و ... بهره گرفته می شود و هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های منحصربفرد هستند که موجب تمایز آنها نسبت به یکدیگر می شود. فروش پروفیل استیل با مشخصات فنی متفاوت صورت می پذیرد که می توان به ابعاد، ضخامت، نوع آلیاژ و طول شاخه اشاره نمود.

مجموعۀ استیل راشا به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش محصولات خام از آلیاژ استیل فعالیت دارد و توانسته متناسب با نیاز بازار، انواع پروفیل استیل، میلگرد استیل، لوله استیل و ... را تأمین و در سرتاسر کشور عرضه نماید.

استعلام قیمت پروفیل استیل

به طور کلی پس از استعلام قیمت محصولات، کارشناسان فروش استیل راشا، می توانند شما را با قیمت، مشخصات فنی محصولات، شرایط پرداخت و همچنین زمان بارگیری و تحویل محصول به دست شما مطلع سازند. در برخی از مواقع فروش به صورت پیش فاکتور امکان پذیر می باشد و پس از تأییدیۀ پرداخت، فرآیند بارگیری و ارسال پروفیل استیل متناسب با نیاز مشتری صورت می پذیرد.

نکات متعددی در حوزۀ فروش میلگرد استیل 304 و پروفیل استیل و هر محصول خام آلیاژی وجود دارد که دانستن دربارۀ آنها به شما کمک می کند که بتوانید به سهولت، محصول مناسبی را با قیمت ارزان از طریق مراکز معتبر تهیه نمائید. کاربرد عمدۀ پروفیل استیل را می توان در امور ساخت وساز درب و پنجره، پله، نرده، لوازم دکوراتیو و تجهیزات و دستگاه های پزشکی و صنعتی مشاهده نمود. جهت سفارش پروفیل استیل با کیفیت می توانید با دفتر فروش استیل راشا هماهنگی های لازم را انجام دهید.

 

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 523
نمایش همه
علاقه مندی ها ()