اگر قصد تهیۀ کپسول آتش نشانی را برای محل مسکونی، تجاری، اداری و غیره را دارید، توصیه می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه نمائید چون به معرفی انواع کپسول آتش نشانی پرداخته ایم. در این صورت می توانید راحت تر انتخاب و خرید کپسول آتش نشانی را انجام دهید. فروش کپسول آتش نشانی در رنگبندی و محتویات متفاوت تولید شده است که البته از نظر سایز نیز با ظرفیت های مختلف در دسترس مشتریان قرار گرفته می شود. هم اکنون می توانید با کارشناسان خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس گرفته و در رابطه با انواع کپسول آتش نشانی اطلاعات دقیقی را بدست آورید و پس از مشاوره می توانید با آسودگی خاطر، مناسب ترین کپسول خاموش کننده حریق را تهیه نمائید.

مشخصات کپسول های آتش نشانی

نکتۀ مهم که در رابطه با کپسول آتش نشانی وجود دارد، در حالت استاندارد جهانی کپسول های آتش نشانی در رنگبندی متفاوت عرضه می شوند ولی متأسفانه در ایران اکثر کپسول های آتش نشانی به رنگ قرمز هستند و تنها با درج عنوان محتویات درون یک نوار رنگی تعیین می گردد. کپسول های آتش نشانی با محتویات آب (قرمز)، دی اکسید کربن (سیاه)، پودر (آبی)، بیوورسال (سبز) و ... عرضه می شوند.

باید توجه داشته باشید که متناسب با شرایط محیطی و جنس مواد مشتعل، باید کپسول آتش نشانی مناسبی را تهیه نمائید. کپسول آتش نشانی پودر و گاز، کپسول آتش نشانی فوم یا کف، کپسول آتش نشانی آب و گاز، کپسول آتش نشانی بیوورسال، کپسول آتش نشانی دی اکسید کربن و ... تنها برخی از رایج ترین انواع کپسول آتش نشانی هستند که جهت آتش سوزی های متفاوت می توان از آنها استفاده نمود. جهت مشورت، خرید و دریافت خدمات شارژ کپسول آتش نشانی می توانید با خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس حاصل فرمائید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 507
نمایش همه
علاقه مندی ها ()