کپسول آتش نشانی از مهمترین وسایلی است که جهت ایمنی یک محیط مورد استفاده قرار گرفته می شود. به طور کلی از کپسول آتش نشانی به عنوان وسیلۀ اطفاء حریق استفاده می شود و تا کنون به کارگیری از این وسیله توانسته مانع از گسترش آتش سوزی در منطقه شود. جهت  شارژ کپسول آتش نشانی می توانید به کارگاه و مراکز مطمئن و معتبر مراجعه نمائید. برخی از کپسول های آتش نشانی دارای قابلیت شارژ شدن هستند.

جهت شارژ کپسول آتش نشانی به صورت ایمن می توانید از تخصص و تجربیات خدمات ایمنی آتش گریز تهران استفاده نمائید. این مجموعه متشکل از نیروی انسانی متخصص با دستگاه های پیشرفته می باشد که توانسته اند شرایط را شارژ انواع کپسول آتش نشانی فراهم سازند.

شارژ کپسول آتش نشانی پودر و گاز

کپسول آتش نشانی به شکل مخزن استوانه ای ساخته می شود و محتویات داخل آن از مواد مختلف با ماهیت پودر، گاز و مایع پر می شود. هر کدام از آنها را می توان جهت مواد اشتعال زای متفاوت از جمله وسایل چوبی، مشتقات نفت و بنزین، مواد پلیمری و پلی اتیلن، پارچه ، کارغذ و مقوا و ... استفاده می شود. هنگام شارژ کپسول آتش نشانی باید به این نکتۀ مهم توجه داشته باشید.

توسط برخی از مراکز مجهز و پیشرفته، خدمات شارژ کپسول پودر و گاز، شارژ کپسول CO2، کپسول فوم، کپسول آب و گاز، کپسول بیوورسال و ... به مشتریان ارائه داده می شود. نکتۀ کلیدی که هنگام شارژ کپسول آتش نشانی باید متصدی دستگاه در نظر داشته باشد، تطابق ظرفیت و حجم هر کدام از مواد تشکیل دهندۀ کپسول آتش نشانی است. در واقع عدم رعایت این نکات مهم، می تواند کندی عملکرد کپسول و یا عدم کارکرد آن را بوجود آورد.

جهت راهنمایی و دریافت خدمات شارژ کپسول آتش نشانی در تهران می توانید از تجربیات خدمات ایمنی آتش گریز تهران بهره مند گردید.

 

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 562
نمایش همه
علاقه مندی ها ()