لوله استیل به عنوان یکی از مهمترین و کاربردی ترین وسایلی است که در صنعت کاربرد گسترده ای دارد. گروه تجارت استیل راد قصد دارد در این متن به برخی از موارد کاربرد لوله استیل صنعتی بپردازد و بیشتر با این نوع تجهیزات صنعتی آشنا شوید. لوله استیل استنلس از استحکام بالایی برخوردار است و مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی دارد و به همین دلیل کاربرد گستردۀ لوله استیل صنعتی را می توان در اجرای پروژه های مختلف همچون صنعت تصفیه خانه، صنایع شیلات، پروژه های انتقال آب و فاضلاب، صنایع مواد غذایی و غیره مشاهده نمود.

خرید لوله استیل استنلس

اگر خواستار خرید لوله استیل استنلس در سطح کاربرد صنعتی می باشید، می توانید از محصولات گروه تجارت استیل راد استفاده نمائید. این مجموعه به صورت تخصصی در حوزۀ فروش لوله و اتصالات صنعتی فعالیت می کند و همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات شما مشتریان گرامی می باشند. فروش لوله استیل در دو دسته بندی اصلی لوله استیل درزدار و لوله استیل بدون درز یا مانیسمان صورت می گیرد.

عرضه لوله استیل استنلس در سایز و ضخامت مختلف صورت می گیرد و صنایع مختلف می توانند متناسب با نوع مصارفی که دارند، اقدام به خرید لوله استیل نمایند. جهت ساخت لوله استیل از آلیاز استیل با گریدهای مختلف از جمله گریدهای 301، 304 و غیره استفاده می کنند. از مهمترین ویژگی های لوله استیل ضد زنگ می توان به مقاومت بالای این نوع تجهیزات در برابر دمای بالای 65 درجه سانتی گراد اشاره نمود که استحکام بالایی نسبت به خوردگی دارد. همچنان کاربرد گستردۀ لوله استیل را می توان در اجرای پروژه های مختلف صنعتی مشاهده نمود و متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف، استحکام بالایی در برابر اکسید شدن دارد.

جهت سفارش  خرید شیرآلات استنلس استیل و انواع لوله استیل با گریدهای رایج و سایز استاندارد می توانید با مجموعۀ تجات استیل راد تماس حاصل فرمائید تا هماهنگی های لازم جهت دریافت سفارشات صورت گیرد.

 شرکت تجارت استیل راد 

آدرس: یوسف آباد، خیابان اسد آبادی، نبش خیابان 18، پلاک 166، طبقه 6، واحد 23

تلفن: 02188710101           خط ویژه: 02186124420

تلفن همراه:  09121399643    -    09121399642  قادری

آدرس: بزرگراه فتح- (جاده قدیم) کیلومتر 4 جنب(پارس قدیر) مجتمع تجارت استیل ایران پلاک 207

خط ویژه: 02166391515

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 509
نمایش همه
علاقه مندی ها ()