داربست از جمله سازه هایی است که از متریال چوب و فلز برای پیاده سازی آن استفاده می شود. داربست از جمله سازه های موقت به شمار می رود و بدین وسیله امکان دسترسی افراد را به سطح مرتفع فراهم می سازد. گاهاً کاربرد  داربست را در سازه های نیمه کارۀ ساختمان و یا زمانی که قصد نصب بیلبورد و یا تابلوهای تبلیغاتی دارند، مشاهده نموده اید. داربست دلتا با تأمین نیروی انسانی مجرب و تجهیزات با کیفیت توانسته شرایط را برای اجرای داربست فلزی متناسب با نیاز صنایع مختلف با متراژ مختلف فراهم سازد. تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با نحوۀ نصب داربست و تجهیزات مورد نیاز داربست فلزی آشنا شوید.

شرایط اجرای داربست و انواع

انواع مدل سازۀ داربست در دسته بندی های متفاوت همچون داربست چوبی، داربست فلزی، داربست پایه دار و داربست معلق صورت می گیرد که هر کدام از روش ها متناسب با موقعیت و کاربری های متفاوت، قابلیت اجرا را دارد و در ادامه بیشتر به این موضوع مهم می پردازیم.

استقبال صنایع مختلف از داربست فلزی به دلیل کیفیت بالای تجهیزات به کار رفته در این سازه می باشد. جهت اجرای داربست متناسب با موقعیت می توانند از لوله های چوبی و یا فلزی استفاده کنند ولی در سطح شهر کاربرد لوله و اتصالات فلزی رواج بیشتری دارد. مجریان داربست فلزی متناسب با نوع کاربری و ارتفاع کار نوع سایز و ضخامت لوله های فولادی را انتخاب می کنند تا مقاومت لازم را داشته باشد. البته در حوزۀ برپایی داربست، محل نصب داربست ، نوع کاربری و ارتفاع نقش بسزایی در چگونگی و روش اجرای داربست فلزی خواهد داشت.

لازم به ذکر است که مواد مذکور بر قیمت اجرای داربست تأثیرگذار می باشد. معمولاً افرادی در همواره در صنعت ساختمان سازی فعالیت دارند، اقدام به خرید و یا کرایه داربست می نمایند. جهت کسب اطلاعات جامع می توانید با کارشناسان فنی مجموعۀ داربست دلتا تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

داربست دلتا  

 شماره تماس: 09122906799 - 02126317900 - 02122304640

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 512
نمایش همه
علاقه مندی ها ()