تیرآهن نوعی پروفیل است که شکل متفاوتی نسبت به پروفیل یا قوطی های معمول دارد. قیمت تیرآهن به ابعاد و وزن وابسته می باشد. کارخانجات و مجریان شرکت هایی که در حوزۀ ساختمان سازی فعالیت می کنند، پیش از اجرای پروژه نیاز است که هزینۀ اولیه با آخرین قیمت تیرآهن موجود در بازار برآورد گردد. علت اصلی کاربرد تیرآهن در پروژه های ساختمان سازی برای تحمل بار حاصل از نیروی برشی و لنگر خمشی می باشد. عمدتاً از نورد گرم برای تولید تیرآهن معمولی و هاش استفاده می شود. قیمت تیرآهن معمولی متفاوت قیمت تیرآهن هاش می باشد.

برای اطلاع از لیست قیمت انواع تیرآهن می توانید با کادر فروش بازرگانی میران آهن تماس حاصل فرمائید. این مجموعه به صورت حرفه ای در حوزۀ خرید و فروش آهن آلات فعالیت می کند. توانسته اند با بررسی وضعیت بازار، انواع تیرآهن، میلگرد، ورق و ... را در لیست محصولات با قیمت ارزان به بازار عرضه نمایند.

تیرآهن دارای دو بخش بال و جان است که در طرح های متنوعی ساخته می شوند و کاربرد متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. از مزایای مهم تیرآهن می توان به اتصال چندین قطعه به یکدیگر، سرعت بخشیدن به فرآیند اجرا و نصب سازه، امکان کاربرد آن در ارتفاعات بالا، امکان استفاده از آن در سازه های از پیش ساخته وجود دارد. تیرآهن در مدل های مختلفی تولید می شود تا کاربری لازم را در اجرای پروژه های ساختمانی داشته باشد. قیمت تیرآهن IPE ممکن است تفاوت قابل توجهی با قیمت تیرآهن INP داشته باشد. با توجه نوسانات قیمت آهن آلات در سطح بازار، قیمت تیرآهن و قیمت میلگرد نیز ثابت نیست و پیش از اجرای پروژه های ساخت و ساز می توانید از طریق مجموعۀ میران آهن از قیمت آنلاین تیرآهن مطلع گردید و با آسودگی خاطر به صورت حضوری و یا اینترنتی آهن آلات مورد نیاز خود را سفارش دهید.

 بازرگانی آهن میران 

ایمیل: info@miranahan.com

تلفن همراه: 09121081057

تلفن تماس: 02166670609 - 02166674482 - 02166674483

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 444
نمایش همه
علاقه مندی ها ()