برخی از مصالح ساختمانی با استفاده از چسب و مواد مخصوص بر روی سطوح نصب می شوند. از این رو ممکن است برخی از شرایط محیطی موجب سست شدن مصالح نما از جمله سنگ، سرامیک، گرانیت، آجر و ... شود. بدین ترتیب با نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان به سهولت می توانند مصالح را بر روی نما مستحکم نموده و از ریزش آنها جلوگیری کنند. جهت اجرای پیچ و رولپلاک نما از واشر نیز استفاده می شود. ممکن است قسمت های مختلف نمای ساختمان سست شده و دچار ریزش شود چون شرایط محیطی همچون باد و طوفان می تواند موجب تخریب مصالح نمای ساختمان می شود. جهت جلوگیری از خراب شدن تمامی قسمت های نما، استفاده از راهکار پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بهترین روش جهت حفظ نمای ساختمان می باشد.

توسط گروه کار در ارتفاع نماروز کلیۀ خدمات ساختمانی متعلق به نما ارائه داده می شود چون نیازمند به ابزارآلات اختصاصی است که بتوانند به قسمت نمای ساختمان دسترسی پیدا کنند. به واسطۀ ارتفاع کاران مجرب می توانند اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب راپل و یا با داربست انجام دهند.

رعایت اصول ایمنی جهت نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

همانطور که در ابتدا بدان اشاره نمودیم، جهت اجرای خدمات نمای ساختمان، نیاز به استفاده از ابزارآلات کار در ارتفاع است. مجری کار باید پیش از انجام پروژه، تجهیزات ایمنی مناسب همچون دستکش کار، کلاه ایمنی، طناب ایمنی و ... را در اختیار داشته باشد تا بدین وسیله بتواند از خود در برابر خطرات احتمالی در ارتفاع حفاظت نمایند. مقاوم سازی سرامیک، سنگ، آجر نما و غیره با استفاده از پیچ و رولپلاک در اندازه هایی متناسب با ضخامت مصالح صرفۀ اقتصادی خواهد داشت.  نصب توری مرغی از انواع خدمات نمای ساختمان می باشد که توسط نماروز با عالی ترین کیفیت ارائه داده می شود.

گروه ساختمانی نماروز به عنوان یکی از مجریان موفق در حوزۀ خدمات ساختمانی در ارتفاع همچنان آمادۀ ارائه بهترین خدمات به مالکین ساختمان می باشند.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 462
نمایش همه
علاقه مندی ها ()