آلاینده های فراوانی در هوا موجود است که ایجاد جرم بر روی سطوح نمای ساختمان می نماید. ساختمان سازی وقتی به مراحل پایان کار نزدیک می شود، برخی از عوامل موجب کثیفی بر روی سطوح نما می وشد که می توان مصالح مرتبط به سنگ کاری نما، برش کاری سنگ و ... اشاره نمود. علاوه بر آنکه گرد و غبار و یا بارش باران و خشک شدن لکه ها بر روی سطوح شیشه نما زیبایی نمای خارجی ساختمان را نامحسوس می کند. از این رو اجرای نماشویی به مالکین ساختمان کمک می کند که بتوانند جلوۀ نمای ساختمان را به حالت اولیه بازگردانند. نماشویی با استفاده از ابزارآلات مخصوص انجام می پذیرد.

گروه کار در ارتفاع نماروز یکی از گروه های شناخته شده در حوزۀ خدمات ساختمانی فعالیت می کنند. این مجموعه متشکل از نیروی انسانی متعهد و مجرب است که می توانند با به کارگیری از ابزارآلات مناسب، به بهترین شکل اجرای نماشویی و دیگر خدمات کار در ارتفاع را توسط افراد حرفه ای انجام دهند.

نماشویی ساختمان های قدیمی

نماشویی ساختمان های جدید نسبت به گذشته راحت تر انجام می پذیرد چون نوع مصالحی که جهت ساخت نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود، صیقلی است و فرد به راحتی با استفاده از تی، دستمال و مواد شوینده می توانند سطوح نما را نظافت نمایند.

این در حالی است که نماشویی ساختمان های قدیمی که متشکل از مصالح سنگی، آجری، سیمانی و ... بودند، نظافت نمودن آنها نیاز به صرف زمان بیشتری دارد چون این نوع مصالح آلودگی ها را بیشتر به خود جلب می کنند. از این رو اجرای نماشویی با دستگاه واترجت و یا دستگاه سند بلاست جهت بسیار کارآمد خواهد بود.

نماشویی با واترجت به فرد کمک می کند که بتواند با پاشش قدرتی آب بر روی سطوح غیر صیقلی بتوانند راحت تر آلودگی های نمای ساختمان را از بین ببرند.

برای دریافت خدمات رنگ آمیزی نما و نماشویی ارزان می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس حاصل فرمائید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 487
نمایش همه
علاقه مندی ها ()