رنگ زیبایی خاصی به محیط می بخشد و به همین دلیل در تزئین نمای دکوراسیون از ترکیب رنگی مختلف استفاده می شود. این نکتۀ مهم در رابطه با ایجاد تغییرات اساسی در نمای خارجی ساختمان نیز قابل بیان است. نقاشی نما جهت زیباسازی سطح شهر صورت می گیرد و ما قصد داریم در این پست به نکات مهم اجرای نقاشی نما بپردازیم. پرسش های متعددی وجود دارد که جهت انجام نقاشی نما باید بدان توجه شود تا بدین وسیله بتوان به بهترین شکل ممکن، نمای ساختمان را با متریال با کیفیت نقاشی نمود. روش های دسترسی به نمای ساختمان، انتخاب رنگ مناسب برای  نقاشی نما ، اصول رنگ آمیزی نما، نحوۀ نقاشی نمای شیروانی، موارد کاربرد رنگ نانو، هزینۀ نقاشی نما و ضمانت اجرای اصولی رنگ آمیزی نما از جمله موارد مهم و اساسی هستند که هنگام نقاشی نما، نقاش ساختمان حرفه ای آنها را در نظر می گیرند.

گروه کار در ارتفاع نماروز از دیگر مراکز معتبر در زمینۀ اجرای امور ساختمانی فعالیت خود را آغاز نموده است و توانسته اند با بهره گیری از نیروی انسانی مجرب و توانمند، انواع خدمات نقاشی نما، شستشوی نما، نصب پیچ و رولپلاک نما و ... را با استفاده از ابزارآلات مناسب به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

اجرای نقاشی نما با طناب و بدون داربست

یکی روش های رایج برای اجرای نقاشی نما با طناب است. اجرای این کار نیاز به تسلط بالای نقاش ساختمان دارد و اینکه متناسب با جنس مصالح نما، مناسب ترین نوع رنگ را برای رنگ آمیزی انتخاب نمایند. رنگ پلاستیکی، رنگ روغنی، رنگ بلکا، رنگ مولتی کالر و ... برخی از انواع رنگ موجود در بازار هستند که جهت نقاشی نمای ساختمان سنگ، آجر، سیمانی و یا سطوح شیروانی مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

گروه ساختمانی نماروز به عنوان یکی از مجریان حرفه ای در حوزۀ رنگ آمیزی ساختمان و  نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان فعالیت می کند و همواره آمادۀ خدمات رسانی به مشتریان گرامی در منطقۀ تهران می باشند.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 443
نمایش همه
علاقه مندی ها ()