نما مهمترین قسمت ساختمان است که تأثیر مستقیم بر روی زیبایی و نمای شهر دارد. حفظ نظافت نمای بیرونی ساختمان علاوه بر آنکه زیبایی نمای ساختمان را حفظ می کند، بلکه بقای عمر سازه نیز افزایش پیدا می کند. اجرای شستشوی نمای ساختمان به صورت دوره ای می تواند آلودگی و جرم ایجاد کند. جهت نماشویی ساختمان، نیاز به استفاده از ابزارآلات مخصوص است که افراد سطح دسترسی به قسمت های مختلف نما داشته باشند.

گروه کار در ارتفاع نماروز یکی از مراکز معتبر در زمینۀ ارائه خدمات ساختمانی از جمله شستشوی نمای ساختمان فعالیت می کند و با بهره گیری از ابزارآلات ایمنی کار اقدام به اجرای خدمات نظافتی می نمایند. در ادامه بیشتر به نکات مهم نماشویی ساختمان می پردازیم و اینکه اجرای چنین کاری به صورت دوره ای می تواند از هزینه های دورۀ بعد شستشوی نمای ساختمان بکاهد.

اصول اولیۀ شستشوی نمای ساختمان

اصول اولیه ای که جهت شستشوی نمای ساختمان باید در نظر گرفته شود، عبارتند از طرح نما، نحوۀ دسترسی به قسمت های مختلف نما، مصالح نمای ساختمان و میزان جرم و آلودگی است. بدون شک با انجام دوره ای شستشوی نمای ساختمان می توان تعمیرات قسمت های آسیب دیدۀ نما را مرتفع ساخت و بدین وسیله دوام و عمر سازه ها را بهبود بخشید.

در گذشته ارتفاع ساختمان ها زیاد نبود و ارائه خدمات شستشوی نمای ساختمان احساس نمی شد ولی امروزه پیشرفت تکنولوژی موجب شده تا نمای ساختمان در طرح های متنوعی ساخته شود و حفظ نظافت ساختمان برای مالکین سازه حائز اهمیت است.

عوامل متعددی از جمله شرایط محیطی، ترافیک شدید و نصب اعلامیه و مواردی از این قبیل موجب آلودگی بر روی نمای ساختمان شده است که نیاز به بررسی بیشتر دارد و اینکه بتوان با ابزارالات مناسب بتوان آلودگی های سطوح را مرتفع ساخت. نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان توسط این مجموعه ارائه می گردد.

جهت اجرای شستشوی نمای ساختمان با نازل ترین قیمت می توانید از خدمات گستردۀ گروه ساختمانی نماروز استفاده نمائید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 521
نمایش همه
علاقه مندی ها ()