اجرای شیروانی مورد پسند خیلی از افراد است چون از نظر کاربری، دارای شکل ظاهری فوق العاده زیبا می باشد و امکان پیاده سازی سقف شیروانی در طرح های مختلف وجود دارد. امروزه برخی از افراد به صورت حرفه ای در حوزۀ طراحی و اجرای شیروانی فعالیت می کند و همواره در صدد برای تهیۀ بهترین متریال ساختمانی برای توسعۀ این نوع خدمات ساختمانی می باشند. تهیۀ این پست به منظور آشنایی هر چه بیشتر شما با نحوۀ ارائه خدمات اجرای شیروانی می باشد.

آراز سقف یکی دیگر از مجریان موفق در حوزۀ سقف شیروانی است و با امکاناتی که در اختیار دارند، به سهولت می توانند متناسب با هر سازۀ ساختمان شهری و ویلایی، در طرح های مختلف اجرای شیروانی با قیمت ارزان انجام دهند.

جزئیات مهم اجرای شیروانی

در ساخت سقف شیروانی نیاز به رعایت نکات متعددی است و تیم کاری مجرب با امکاناتی که تأمین می کند، تلاش دارد، بروزترین خدمات اجرای شیروانی آردواز را با متریال موجود انجام دهند. مصالح ساختمانی مختلفی وجود دارد که می توان از آنها جهت اجرای شیروانی استفاده نمود. سقف شیروانی با متریال مختلف همچون سفال، کاشی، ورق های فلزی، چوب، سنگ لوح، ورق آندوویلا، ورق دکرا، ورق آندولین و ... قابل اجرا می باشد.

متناسب با بودجه ای که مالکین ساختمان برای شیروانی در نظر می گیرند، اجرای شیروانی با متریال مختلف صورت می گیرد. سقف شیروانی ساختاری متفاوت از دیگر سقف ها دارد و به سهولت می توان آنها را تشخیص داد. همانطور که در پاراگراف مذکور بدان اشاره نمودیم، امکان اجرای این سقف شیروانی با مصالح ساختمانی مختلف وجود دارد و ارتباط مستقیم با اجراکننده شیروانی خواهد داشت.

قیمت اجرای آردواز و اجرای شیروانی به جنس مصالح ساختمانی، مساحت کار و مدل طراحی سقف شیروانی بستگی دارد. جهت نصب سقف شیروانی برای سازه های ویلایی می توانید از تجربیات گروه آراز سقف بهره مند گردید.

آراز سقف 

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 437
نمایش همه
علاقه مندی ها ()