داربست فلزی از جمله سازه هایی است که در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار گرفته می شود. از داربست می توان جهت ساخت سازه های موقت غرفه های فروشگاهی، نمایشگاهی و غیره استفاده نمود. در حال حاضر انواع  داربست فلزی جهت انجام فعالیت های مختلف ساخته می شود که می توان به اجرای داربست منفرد فلزی، داربست دوبل فلزی، داربست معلق فلزی، داربست کنسول فلزی و ... اشاره نمود. جهت اجرای داربست از متریال فولاد، آهن و یا چوب استفاده می شود.

شرکت داربست دلتا در حوزۀ تأمین داربست فلزی فعالیت دارد و خدمات کرایه و نصب داربست فلزی را به مشتریان ارائه می دهد. شرکت هایی که در حوزۀ ساخت و ساز و یا صنعت تبلیغاتی و غیره فعالیت دارند، می توانند از طریق داربست دلتا، داربست های فلزی مورد نیاز خود را با قیمت مناسب کرایه نمایند.

موارد مهم اجرای داربست فلزی

نکات متعددی در خصوص نحوۀ اجرای داربست فلزی وجود دارد چون متناسب با مصارف مختلف، نحوۀ نصب داربست متفاوت از یکدیگر انجام می گیرد. محکم بودن داربست از اهمیت بالایی برخوردار است و نیاز به استفاده از ابزارآلات و اتصالات با کیفیت است.

داربست تک به عنوان یکی از رایج ترین انواع داربست فلزی به شمار می رود. امروزه در بناهای آجری و سنگی، جهت سوراخ نمودن سطوح دیوار نیازمند به نصب داربست به عنوان تیکه گاه بر روی دیوار هستند. کارگران به سهولت می توانند بر روی سکه های تعبیه شده بر روی داربست استفاده نموده و کارهای فنی و ساختمانی مورد نظر را انجام دهند. جهت ساخت داربست فلزی منفرد از لوله های عمودی و افقی در ابعاد استاندارد استفاده می شود.

روش های متعددی جهت نصب داربست فلزی وجود دارد که بر اساس نوع کاربری و حجم کار بستگی دارد. اگر نیازمند به کرایه داربست فلزی هستید، می توانید از طریق مجموعۀ داربست دلتا اقدام نمائید.

داربست دلتا  

 شماره تماس: 09122906799 - 02126317900 - 02122304640

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 572
نمایش همه
علاقه مندی ها ()