داربست نوعی سازه از جنس فلز می باشد ولی با تفاوت اینکه جزء سازه های موقت محسوب می شود. به عبارتی داربست ها را می توان هر زمان نصب و تفکیک سازی آنها را انجام داد. از آغاز تمدن بشری می توان آثار استفاده از داربست را جهت امور ساختمان سازی در کشورهای مختلف مشاهده نمود. نمونۀ بارز استفاده از سازۀ  داربست را می توان در دورۀ ساخت اهرام باستانی مصر مشاهده نمود. نمونه های اولیه جهت ساخت داربست، از متریال چوبی بود ولی با گذشت زمان و یافتن آلیاژهای فولادی و آهن، توانستند موفق به ساخت سازه های موقت با داربست فلزی گردند. در واقع ساختار اصلی این نوع داربست ها از لوله و اتصالات آهنی می باشد.

اگر نیازمند به سازۀ موقت برای انجام کارهای ساختمانی هستید، می توانید از تجربیات شرکت داربست دلتا بهره مند گردید. این مجموعۀ معتبر از همان ابتدا که فعالیت خود را تأسیس نمود، تجهیزات مورد نیاز جهت اجرای داربست فلزی را تهیه نمود و با بهره گیری از نیروی کار متخصص، توانستند خدمات کرایه و همچنین نصب داربست فلزی را در مدل های مختلف با رعایت اصول ایمنی انجام دهند.

ویژگی اجرای داربست فلزی و قیمت آن

همانطور که از ابتدا بدان اشاره نمودیم، هدف اصلی از نصب داربست فلزی، ایجاد تکیه گاه به عنوان سازه ای موقت همجوار با ساختمان است. نصب داربست به افراد کمک می کند که دسترسی بیشتری به قسمت های مرتفع داشته باشند و کلیۀ خدمات ساختمانی از جمله نقاشی ساختمان، نصب سنگ و آجر نما، نصب پنجره، کامپوزیت، نصب تابلوی تبلیغاتی، نصب تجهیزات نورپردازی نما و ... را به سهولت انجام دهند.

قیمت خرید داربست فلزی به نوع لوله و اتصالاتی که جهت اجرا مورد استفاده قرار گرفته می شوند، بستگی دارد.

جهت اطلاع از هزینۀ نصب داربست، می توانید با مجموعۀ داربست دلتا تماس حاصل فرمائید.

داربست دلتا  

 شماره تماس: 09122906799 - 02126317900 - 02122304640

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 679
نمایش همه
علاقه مندی ها ()