جهت تزئین نمای دکوراسیون، از روش های مختلفی می توان استفاده نمود. نقاشی ساختمان به عنوان اولین گزینه جهت تزئین نمای داخلی قسمت های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود. تنوع رنگ هایی که جهت اجرای نقاشی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند نسبت به گذشته افزایش یافته است و این مسئله موجب شده تا یک نقاش ساختمان حرفه ای بتواند در سبک های مختلف، اقدام به نقاشی ساختمان مسکونی، اداری و غیره نمایند.

مجموعۀ رنگ کاران به صورت تخصصی تجهیزات و ابزارآلات رنگ آمیزی ساختمان را تأمین نموده است. این مجموعه همچنین متشکل از نیروی انسانی فعال در حوزۀ ارائه خدمات نقاشی ساختمان در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است.

بهترین زمان برای نقاشی ساختمان

بهترین زمان برای نقاشی ساختمان، فصول گرم سال است که البته جهت نقاشی نمای داخلی ساختمان، در تمام فصول سال می توان این کار را انجام داد. نکات متعددی در خصوص انجام نقاشی ساختمان وجود دارد که می توان به اجرای صحیح مرحله به مرحلۀ نقاشی ساختمان، انتخاب رنگ مناسب و حفظ تناسب رنگ ها در محیط اشاره نمود.

  نقاش ساختمان، از رنگ روغن برای نقاشی سطوح دیوار و سقف آشپزخانه استفاده می کنند چون احتمال آلودگی و ایجاد کثیفی در این محیط زیاد است و ماهیت رنگ روغن به فرد اجازۀ تمیز نمودن سطوح نقاشی شده با دستمال مرطوب را می دهد. بدین ترتیب می توان سطوح را به راحتی تمیز نمود ولی قیمت نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک ارزان تر از نقاشی ساختمان با رنگ روغن است.

قلم مو، غلتک و اسپری رنگ از جمله وسایل اصلی هستند که متناسب با موقعیت های مختلف، می توان جهت سرعت بخشیدن به اجرای نقاشی ساختمان از آن استفاده نمود.

برای سفارش نقاشی ساختمان با متدهای جدید توسط نقاش ساختمان حرفه ای می توانید از تخصص گروه رنگ کاران ساختمان بهره مند گردید.

 

 ارتباط با گروه نقاشی ساختمانی 

آدرس: تهرانپارس خیابان امین خیابان امیر شرقی پلاک ۷۴

ایمیل: info@rangkaran.com

شماره تماس : 09124447263   بیرامی

شماره تماس: 09197361233 - 02177248655            

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 392
نمایش همه
علاقه مندی ها ()