میلگرد استیل به عنوان یکی از اجزای اصلی جهت ساخت تجهیزات صنعتی محسوب می شود. تولید و عرضۀ میلگرد استیل با گریدهای مختلف صورت می گیرد چون بر اساس گرید ورق آلیاژی است که جهت ساخت میلگرد مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در ادامۀ مقاله بیشتر به معرفی انواع گرید میلگرد استیل اشاره خواهیم نمود. استقبال از فروش میلگرد استیل، به دلیل ویژگی های ظاهری و ساختاری آن نسبت به دیگر آلیاژهای رایج در بازار می باشد.

مجموعۀ استیل راشا به عنوان یکی از مراکز فروش عمدۀ میلگرد استیل در تهران فعالیت خود را تأسیس نموده است. قادر به عرضۀ محصولات به مشتریان گرامی در سراسر کشور می باشند.

خرید میلگرد استیل بگیر

همانطور که می دانید آلیاژ استیل بر اساس میزان درصد عناصر تشکیل دهندۀ آن از جمله عنصر کروم، خواص متفاوتی پیدا می کند. در نتیجۀ آن شاهد فروش میلگرد استیل با ویژگی های متفاوت می باشیم. در حال حاضر امکان خرید میلگرد استیل بگیر و یا میلگرد استیل نگیر جهت ساخت تجهیزات فولادی در صنایع مختلف فراهم است.

در حال حاضر شاهد  فروش میلگرد استیل 420 ، میلگرد استیل 304، 321، 410، 316 و ... می باشیم. هر کدام از آنها ممکن است دارای خواص متفاوتی نسبت به یکدیگر داشته باشند.

میلگرد استیل 316 دارای خواص ضد زنگ است که قابلیت ضد اکسید شدن داشته و مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی دارند. این در حالی است که میلگرد استیل 420 دارای خاصیت بگیر بوده و آهنربا را به خود جذب می کند.

قیمت خرید میلگرد استیل بر اساس خواص، سایز و میزان ضخامت آنها تعیین می گردد. در صنایع ساختمان سازی، ساخت تجهیزات و دستگاه های پزشکی، تجهیزات زیردریایی، صنایع پالایشگاه نفت و گاز و غیره می توان میلگرد استیل مناسب را از طریق شرکت استیل راشا تأمین نمائید.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 438
نمایش همه
علاقه مندی ها ()