پروفیل استیل یکی از شناخته ترین محصولات آلیاژ استنلس استیل به شمار می رود و کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد. مجموعۀ استیل راشا این مقاله را جهت آشنایی بیشتر شما فراهم نموده است. اطلاع از ویژگی پروفیل استیل، به شما کمک می کند که بتوانید در مواقع لزوم، از مزایای این نوع تجهیزات استفاده نمائید. مهمترین مشخصۀ پروفیل استیل، داشتن استحکام در برابر زنگ زدگی و اکسیداسیون می باشد. فروش پروفیل استیل با ضخامت های متفاوت انجام می گیرد و متناسب با موارد کاربرد در صنایع مختلف، می توان آنها را تأمین نمود.  

جهت اطلاع از قیمت پروفیل استیل می توانید با واحد فروش مجموعۀ استیل راشا تماس حاصل فرمائید. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارد، همواره در صدد برای ارائه بهترین محصولات به مشتریان در سراسر کشور می باشند.

فروش پروفیل استیل براق و مات

پروفیل استیل از نظر شکل ظاهری دارای چارچوب مکعبی تو خالی می باشد و با گریدهای مختلف ساخته می شوند. در حال حاضر امکان خرید پروفیل استیل با گریدهای 304، 316، 310، 321 و ... برای عموم مشتریان فراهم می باشد. تولید و فروش پروفیل استیل در دو دسته بندی پروفیل درز دار و بدون درز یا مانیسمان صورت می گیرد. متناسب با نوع مصارف مختلف، می توانید پروفیل استیل براق و یا پروفیل استیل مات تهیه نمائید.

به طور کلی قیمت پروفیل استیل بر اساس نوع گرید، سایز، ضخامت و کیفیت آن مشخص می گردد. کاربرد گستردۀ پروفیل های استیل را می توانید در صنعت ساختمان سازی، صنعت ساخت تجهیزات دکوراتیو، تجهیزات و دستگاه های پزشکی و صنعتی و غیره مشاهده نمود.

هدف اصلی از فروش پروفیل استیل مانند فروش میلگرد استیل 420 ، استحکام بالای این محصول فولادی در برابر حرارت بالا و اکسیداسیون اشاره نمود. برای سفارش انواع پروفیل استیل می توانید از خدمات شرکت استیل راشا بهره مند گردید.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 470
نمایش همه
علاقه مندی ها ()