پنجره از مهمترین اجزای تشکیل دهندۀ ساختمان به شمار می رود و نوع پنجره علاوه بر زیباتر نمودن نمای ساختمان، نقش بسزایی بر روی اتلاف و هدر رفت انرژی خواهد داشت. پنجره دوجداره حاصل فناوری روز دنیا می باشد. در واقع با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی تلاش نموده اند تا فناوری ساخت درب و پنجره های ساختمان را نسبت به گذشته تغییر دهند و به نوعی مانع از اتلاف انرژی حرارتی و عایق صدا گردد. فروش پنجره دوجداره در ابعاد مختلف صورت می گیرد و متناسب با مکان های مختلف می توان از مزایای این نوع پنجره استفاده نمود.

آنلاین پنجره از ابتدا فعالیت مجموعۀ خود را در حوزۀ ساخت و نصب درب و پنجره دوجداره آغاز نموده است. همواره در صدد برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی می باشند.

خرید بهترین پنجره دوجداره

نکتۀ مهم که هنگام خرید پنجره دوجداره باید در نظر داشته باشید، کیفیت یراق آلات به کار رفته و جنس پنجره است. به طور کلی اجزای اصلی تشکیل دهندۀ درب و پنجره های دوجداره upvc عبارتند از ورق گالوانیزه ، لاستیک های درزگیر، پروفیل یو پی وی سی، یراق آلات و شیشه می باشد. به عبارتی میان دو لایه شیشه، فضای خلاء از هوا قرار دارد که میزان استحکام پنجره های دوجداره نسبت به تک جداره را بیشتر می کند.

در ادامه به موارد کاربرد و ویژگی هر کدام از اجزای پنجره دوجداره خواهیم پرداخت.

پروفیل های upvc همان مواد پلی وینیل کلراید سخت شده می باشد که امکان افزایش ضخامت دیواره ها و ارتفاع رپوفیل را فراهم می آورد. از ویژگی های قابل توجه این قسمت، می توان به سازگاری بالای آن با شرایط آب و هوایی مختلف اشاره نمود. قیمت پنجره دوجداره به کیفیت اجزای تشکیل دهنده و ابعاد آن بستگی دارد و متناسب با سازه های مختلف می توان در طرح های متنوع پنجره های دوجداره را پیاده سازی نمود.

جهت سفارش پنجره دوجداره می توانید با مجموعۀ آنلاین پنجره تماس حاصل فرمائید.

آنلاین پنجره 

 شماره تماس:  02128422647

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 451
نمایش همه
علاقه مندی ها ()