پرسلان بر از جمله دستگاه های کاربردی در صنعت ساختمان سازی محسوب می شود. پرسلان از جمله محصولات جدید سرامیک به شمار می رود. پروسۀ تولید پرسلان یکنواخت بوده و مرحلۀ رنگ آمیزی پس از مرحله پخت سفید و متراکم سازی انجام می گیرد. تحت چنین شرایطی محصول پرسلان با کیفیت بالا تولید و روانۀ بازار می شوند. با توجه به کاربرد گستردۀ پرسلان و کاشی در قسمت های نما، کف و دیوار ساختمان، استفاده از صفحات پرسلان بر جهت برش منظم این نوع سرامیک بسیار مؤثر خواهد بود.

فروشگاه ابزار مجید یکی از فروشندگان مطرح در حوزۀ فروش صفحات پرسلان بر، سرامیک بر، گرانیت بر و غیره با برندهای معتبر خارجی و ایرانی در سراسر کشور می باشد. با اتکاء به نیروی فروش مجرب، قادر به ارائه خدمات مشاوره رایگان به مشتریان می باشند و می توانند شما را پیش از سفارش محصولات فروشگاه، راهنمایی نموده تا مناسب ترین دیسک های دستگاه فرز دستی و مکانیزه را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

فروش دیسک پرسلان بر و ویژگی های آن

خوشبختانه در صنعت حال حاضر، شاهد فروش سرامیک بر و انواع دیسک پرسلان بر در ابعاد مختلف می باشیم. همانطور که می دانید تولید سرامیک پرسلان با ضخامت های مختلف صورت می گیرد. از این رو جهت برش این نوع سرامیک نیاز به دیسک با سایز مناسب است که بتوان پرسلان را با دقت بالایی بدون ترک خوردگی و لب پریدگی در ابعاد مورد نیاز برش داد.

قیمت پرسلان بر به برند و سایز آن بستگی دارد. در حال حاضر انواع پرسلان در مدل های پرسلان سخت خمیر، نرم خمیر و چینی استخوانی تولید و روانۀ بازار می گردد. از این رو متناسب با سطح استحکام و تراکمی که این نوع سرامیک های پرسلان دارند، تکنسینی که مسئول برش سرامیک است، از دیسک پرسلان بر با سایز مناسب استفاده می کنند.

  فروشگاه ابزار مجید 

02166347835

09121080200

majidakbari79@yahoo.com

تهران- خ امام خمینی -کوچه جهانگردی -پاساژ رشید2 -طبقه زیر همکف -پلاک 30

ساعت کاری: 10 صبح الی 5 بعد از ظهر

پجشنبه ها تا 1 بعد از ظهر و جمعه ها تعطیل می باشد

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 515
نمایش همه
علاقه مندی ها ()