پوکه معدنی به عنوان نوعی سنگ آذرین شناخته می شود و  متشکل از متخلخل های متعددی است که موجب کاهش وزن پوکه های معدنی شده است. به طور کلی مواد مذاب یا پومیس از دهانۀ آتش فشان به خارج منفجر می شود و بسیار داغ هستند، سنگ ها جهت خارج نمودن گازها جهت سرد شدن سنگ، حالت تخلخل در داخل بستر آنها بوجود می آید. در نتیجۀ این فعل و انفعالات شاهد ساخت پوکه معدنی در ابعاد مختلف هستیم که می توانند از آنها جهت مصارف صنعتی، ساختمان سازی، کشاورزی و غیره استفاده نمایند.

پوکه معدنی رضایی یکی دیگر از مراکز تهیه و توزیع پوکه های معدنی در اندازه های مختلف می باشد. این مجموعه قادر به فروش پوکه معدنی قروه به صورت کیسه ای می باشند. مجموعه های مختلف می توانند پوکه های معدنی مورد نیاز خود را جهت اجرای پروژه های مختلف با قیمت ارزان تهیه نمایند.

لیست قیمت انواع پوکه معدنی

به دلیل تنوع بالایی که پوکه های معدنی در سطح کشور دارد، امروزه شاهد فروش انواع پوکه معدنی سفید، پوکه معدنی سیاه در اندازه های مختلف می باشیم. پوکه معدنی فندوقی، پوکه معدنی ماسه ای، پوکه معدنی عدسی، پوکه معدنی نخودی، پوکه معدنی ماسه ای، پوکه معدنی نخودی و ... از جمله انواع پوکه معدنی به شمار می روند که می توان از آنها در امور مختلف استفاده نمایند.

سایز و نوع پوکه معدنی تأثیر بسزایی بر روی اجرای پروژه های مختلف خواهد داشت. به عبارتی استفاده از پوکه های معدنی سبک می تواند استحکام سازه های بتنی را بیشتر نموده و موجب کاهش وزن سازه می گردد.

جهت اطلاع از لیست قیمت خرید انواع پوکه معدنی مانند خرید پوکه معدنی نخودی می توانید با واحد فروش مجموعۀ پوکه معدنی رضایی تماس حاصل فرمائید.

 پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 549
نمایش همه
علاقه مندی ها ()