نماشویی از جمله خدمات ساختمانی است که برخی از مراکز به متقاضیان ارائه می دهند. با افزایش روز افزون سازه های ساختمانی بلند در مناطق مختلف، شستشوی نمای ساختمان در کرج نیز توسط برخی از گروه های ساختمانی به مدیران ساختمان ارائه داده می شود. تنوع مصالح ساختمانی که جهت ساختن نما مورد استفاده قرار گرفته می شوند، بسیار است و این مسئله موجب شده جهت ارائه خدمات شستشوی نمای ساختمان در کرج از روش های مختلفی بهره گرفته شود. نماشویی علاوه بر آنکه جهت حفظ زیبایی نمای ساختمان ارائه داده می شود، بلکه حین انجام شستشوی نما، در صورت وجود هر گونه عیوب در نمای ساختمان، آنها را می توان بیش از آنکه گسترش پیدا کند، با هزینۀ کمتر مرتفع نمود.

مجموعه های کمتری در حوزۀ خدمات ساختمانی در ارتفاع فعالیت می کنند چون نیاز به تخصص، مهارت و ابزارآلات کار در ارتفاع دارد. در همین راستا، گروه نماروز تلاش نموده با تهیۀ تجهیزات ایمنی و ابزارآلات مناسب کار، بتواند ارائه خدمات شستشوی نمای ساختمان در کرج علاوه بر تهران، برای ساکنین این منطقه فراهم سازد.

قیمت شستشوی شیشه و کامپوزیت نمای ساختمان در کرج

قیمت شستشوی شیشه و کامپوزیت نمای ساختمان در کرج به حجم آلودگی و مساحت نما بستگی دارد. جهت نماشویی از روش های دستی و دستگاه واترجت که قدرت پاشش آب با فشار قوی دارد، می توان استفاده نمود.

جهت نماشویی ساختمان مانند  شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان نیاز به ابزارآلاتی است که بتوان به نمای ساختمان دسترسی پیدا کرد. معمولاً افرادی که در حوزۀ شستشوی نمای ساختمان در کرج مهارت دارند می توانند با استفاده از طناب راپل و یا بالابر، داربست و مواردی از این قبیل، کارهای خدمات ساختمانی مرتبط با نمای ساختمان را با رعایت نکات ایمنی انجام دهند.

اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ انجام کار نماشویی ساختمان دارید، می توانید به سایت گروه ساختمانی نماروز مراجعه نموده و از خدمات این مجموعه بهره مند گردید.

 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 490
نمایش همه
علاقه مندی ها ()