پیچ و رولپلاک نمای ساختمان یک اقدام فنی و تخصصی است که از عهدۀ افراد عادی بر نمی آید. علاوه بر آنکه جهت دسترسی به قسمت های مختلف نمای ساختمان نیاز به استفاده از ابزارآلات مخصوص و تجهیزات ایمنی می باشد. اگر در وضعیت نمای ساختمان، سست شدن مصالح ساختمانی نما را مشاهده می نمائید. در این صورت نیاز به رسیدگی وضعیت استحکام کلیۀ مصالح موجود در نمای ساختمان و نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان است چون عدم توجه به این نکته، می تواند موجب ریزش و سقوط مصالح ساختمانی بر روی عابرین پیاده شود و صدماتی برای افراد در پی داشته باشد.

گروه کار در ارتفاع نماروز به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ ارائه خدمات ساختمانی فعالیت دارد. در واقع این مجموعه سطح خدمات دهی به مشتریان را ارتقاء بخشیده اند و با تأمین تجهیزات ایمنی، قادر به اجرای خدمات ساختمانی در ارتفاع همچون نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، آب بندی نما، نماشویی، نقاشی نما و ... با حداقل دستمزد می باشند.

اصول اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

نکتۀ مهم و قابل تأمین در خصوص اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، تهیۀ ابزارآلات مخصوص کار و همچنین تجهیزات ایمنی است که نصاب کار بتوانند براحتی در ارتفاع پیچ و رولپلاک را بر روی سطوح نما نصب نمایند.

معمولاً جهت نصب پیچ و رولپلاک از مته های شمارۀ 7 یا 8 استفاده می شود که البته بستگی به ضخامت سنگ و آجر موجود در نمای ساختمان خواهد داشت. پس از ایجاد سوراخ بر روی سنگ و یا آجر، سپس نوبت به جایگذاری رولپلاک در محل سوراخ می باشد و سپس با استفاده از دستگاه پیچ بند، اقدام به نصب پیچ می نمایند.

هزینۀ پیچ و رولپلاک نمای ساختمان به سطح کیفیت، ضخامت و ابعاد پیچ و رولپلاک و حجم کار دارد. اگر ملاحظه می نمائید که نمای ساختمان نیاز به تعمیرات و نصب پیچ و رولپلاک جهت استحکام بخشی دارد، و یا  آب بندی نمای ساختمان نیاز است، می توانید از تخصص تیم کاری نماروز استفاده نمائید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 526
نمایش همه
علاقه مندی ها ()