شستشوی نمای ساختمان نیاز به ابزارآلات مخصوص دارد که بتوان با استفاده از آن به سطوح بالای ساختمان دسترسی پیدا کرد. زمانی که حرف از شستشوی نمای ساختمان می شود، برخی از افراد موافق اجرا و یا مخالف هستند و این مسئله بستگی به کاربری نمای ساختمان خواهد داشت. با استفاده از نماشویی می توان به آسیب های بوجود آمده برای نمای ساختمان آگاه شد و پیش از گسترش، آنها را مرتفع نمود. ارائه خدمات شستشوی نمای ساختمان بر اساس جنس مصالح ساختمانی صورت می گیرد. روش های متعددی در حوزۀ شستشوی نمای ساختمان وجود دارد و ما قصد داریم تا در این مقاله بدان بپردازیم.

گروه نماروز با امکاناتی که در اختیار دارد، قادر به اجرای اصولی کارهای ساختمانی در ارتفاع می باشد که می توان به نماشویی، آب بندی نمای ساختمان، تعویض شیشه نما، جوشکاری در ارتفاع، نقاش نما و ... اشاره نمود.

شستشوی نمای ساختمان با آلودگی شدید

جهت شستشوی نمای ساختمان می توان از روش های دستی و دستگاه واترجت استفاده نمود. برای شستشوی نمای ساختمان با آلودگی ضعیف می توان از دستمال، تی و مواد شوینده معمولی استفاده نمود. این در حالی است که برای شستشوی نمای ساختمان با آلودگی شدید، بهترین گزینه استفاده از دستگاه واترجت است که با فشار خروجی آب از دستگاه میان 130 الی 350 بار است که با قدرت بالایی که دارد، می تواند هر گونه آلودگی ایجاد شده بر روی سطوح نما را در مدت زمان اندک پاکیزه نمود.

جهت شستشوی نمای ساختمان با سطوح غیر صیقلی، استفاده از دستگاه واترجت و سند بلاست بهترین راهکار است و به راحتی می توان رسوب باقیمانده بر روی نما را با استفاده از مواد اسیدی از بین برد.

گروه ساختمانی نماروز بیش از یک دهه است که توانسته با تجهیز دستگاه های پیشرفته و ابزارآلات ایمنی، ارائه خدمات آب بندی نمای ساختمان و خدمات شستشوی هر نمای ساختمانی را به مشتریان ارائه می دهد.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 435
نمایش همه
علاقه مندی ها ()