کامپوزیت از جمله مصالح ساختمانی است که مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی دارد و این مسئله موجب شده تا در صنعت ساخت و ساز نیز از مزایای آن جهت طراحی نما استفاده نمایند. شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان یکی دیگر از خدمات نماشویی ساختمان محسوب می شود. سطح کامپوزیت یکپارچه و صیقلی می باشد و به همین دلیل به عنوان یکی از مصالح ساختمانی در نمای ساختمان به کار برده می شود، علاوه بر آنکه تنوع رنگبندی بیشتر و همچنین امکان طراحی خاص نما را برای معماران فراهم می سازد. ارائه خدمات  شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان برای حفظ زیبایی و جلوۀ ساختمان ضرورت دارد.

گروه ارائه دهندۀ خدمات ساختمانی نماروز در راستای پیشبرد اهداف مجموعۀ خود، با بهره مندی از نیروی انسانی متخصص تلاش نموده تا اجرای نماشویی را نیز به مجموعۀ خدمات ساختمانی کار در ارتفاع به متقاضییان در سطح شهر ارائه دهد.

شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان مسکونی و تجاری

برای شستشوی آجر نما  و کامپوزیت نمای ساختمان مسکونی و تجاری می توان با استفاده طناب به راحتی انجام داد. البته بستگی به طراحی نمای ساختمان و نحوۀ دسترسی به قسمت نمای ساختمان خواهد داشت. چرا که برخی از ساختمان ها مجهز به آسانسور و یا بالابر هستند که در این صورت اجرای شستشوی  کامپوزیت نمای ساختمان با بالابر راحت تر قابل انجام خواهد بود و از امنیت بیشتری برخوردار است.

جنس کامپوزیت از ورق های آلومینیوم و لایه ای از جنس پلی اتیل است که با یک لایه رزین مخصوص پوشانده می شود. از این رو روشی که جهت شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان در نظر گرفته می شود، باعث ایجاد خط و خش بر روی سطح آن نشود تا حالت صیقلی آن از بین نرود.

گروه ساختمانی نماروز جهت شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان از روش های دستی و یا دستگاه واترجت استفاده می نماید. انتخاب روش بستگی به حجم کار و نوع لکه های ایجاد شده خواهد داشت.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 518
نمایش همه
علاقه مندی ها ()