نماشویی از جمله خدمات ساختمانی محسوب می شود و جهت نظافت سطوح نمای ساختمان صورت می گیرد. همانطور که می دانید ارتفاع ساختمان ها رو به افزایش است و این مسئله موجب شده تا بیشتر نمای ساختمان ها نظر عابرین پیاده را به خود جلب کند. معماران ساختمان همواره تلاش می کنند، طراحی نمای ساختمان را بسیار زیبا و جذاب انجام دهند. از این رو حفظ زیبایی نمای ساختمان برای افراد حائز اهمیت است. عوامل طبیعی همچون ریزش برف و باران، گرد و خاک و آلودگی هوا موجب کثیفی و ایجاد جرم به کار برده می شوند. مجموعۀ نماروز به صورت حرفه ای در حوزۀ ارائه خدمات ساختمانی مانند نماشویی فعالیت می کند. با گذشت زمان توانست سطح خدمات دهی مجموعۀ خود را توسعه ببخشد و با تأمین تجهیزات ایمنی و نیروی فنی مجرب، بتوانند خدمات ساختمانی در ارتفاع نیز به مشتریان ارائه دهند.

اجرای نماشویی در تهران

چنانچه تمایل به نماشویی ساختمان را دارید، توصیه می کنیم موارد متعددی را مورد بررسی دقیق قرار دهید تا بدین وسیله ناخواسته، کیفیت سطوح نما از بین نرود.

بر اساس جنس مصالح ساختمانی نما، باید مناسب ترین شیوه را جهت اجرای نماشویی انتخاب نمائید. به عبارتی متناسب با مصالح ساختمانی مختلف، می توانید از مواد نانو، مواد شوینده معمولی، تی، اسکاچ و مواردی از این قبیل استفاده نمائید. البته جهت شستشوی نمای ساختمان می توان از روش های مختلف استفاده نمود، که البته بستگی به میزان کثیفی و جرم ایجاد شده بر روی سطوح نما خواهد داشت.

اجرای نماشویی با طناب به راحتی صورت می پذیرد چون فرد دسترسی بهتری به قسمت های مختلف نمای ساختمان خواهد داشت. معمولاً جهت نماشویی شیشه و کامپوزیت می توانند از مواد شوینده معمولی، تی و دستمال استفاده نمایند. این در حالی است که جهت نماشویی سطوح غیر صیقلی، دستگاه ها واترجت بهترین گزینه به شمار می رود.  

جهت اطلاع از هزینۀ نماشویی و آب بندی نمای ساختمان ، دوره زمانی اجرا و پرسش هایی از این قبیل می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس حاصل فرمائید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 496
نمایش همه
علاقه مندی ها ()