میلگرد استیل 420 مصارف خاص خود را دارد چون از ویژگی های ساختاری و فیزیکی خاص و منحصربفرد برخوردار می باشد. در این مقاله به صورت اختصاصی به شرح مزایا و کاربرد میلگرد استیل 420 خواهیم پرداخت. اگر بیشتر خواستار آشنایی با این محصول فولادی هستید، می توانید تا انتهای مقاله همراه ما باشید. استقبال از خرید  میلگرد استیل 420 ، به دلیل استحکام بالای این نوع میلگرد در برابر حرارت بالا اشاره نمود.

مجموعۀ استیل راشا متشکل از کادر فروش مجرب است و توانسته اند موفق به تأمین انواع میلگرد استیل، پروفیل استیل و ... در ابعاد مختلف گردند. متناسب با محصولات مختلف صنعتی، امکان خرید میلگرد استیل 420 را برای مشتریان فراهم نمایند.

سفارش میلگرد استیل 420

میلگرد استیل 420 بر اساس استانداردهای DIN کشور آلمان ساخته می شوند و با نام فولاد 1.4021 معرفی شده است. مهمترین ویژگی میلگرد استیل 420 به خاصیت مغناطیسی آن می توان اشاره نمود و با عنوان میلگرد استیل بگیر 420 شناخته می شود. از این رو در ساخت برخی از تجهیزات صنعتی که نیاز به آلیاژ بگیر باشد، از مزایای این نوع میلگرد استفاده می شود.

به طور کلی یابد توجه داشته باشید که مناسب ترین نوع میلگرد استیل را در صنعت سفارش دهید چون تأثیر مستقیم بر روی طول عمر میلگرد خواهد داشت. تولید میلگرد استیل 420 در کارگاه های ریخته گری صورت می گیرد. به طور کلی خواص شیمیایی و فیزیکی میلگرد 420 همانند ورق استیل 420 می باشد.

صنعت خودروسازی، ساخت تجهیزات هیدرولیکی، صنعت پتروشیمی، ساخت تجهیزات صنایع غذایی و آشامیدنی، ساخت اجزای پمپ و شیرآلات، ساخت اتصالات، بلت و ... از جمله موارد کاربرد عمدۀ میلگرد استیل 420 محسوب می شوند. این نوع استیل مقاومت بالایی برخوردار بوده و دارای قابلیت جوشکاری هستند.  

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ سفارش و استعلام قیمت خرید میلگرد استیل 304 و میلگرد استیل 420 می توانید با واحد فروش شرکت استیل راشا تماس بگیرید.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 553
نمایش همه
علاقه مندی ها ()