لوله استیل از جمله قطعات فلزی است که کاربرد آن را می توان در ساخت تجهیزات و ماشین آلات مختلف مشاهده نمود. به طور کلی آلیاژ استیل به دلیل ویژگی های ساختاری و ظاهری منحصربفرد و خاصی که از آن برخوردار است، به شکل های مختلف در صنایع متعددی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. لوله استیل نیز از ورقه های استنلس استیل ساخته شده اند و به بازار مصرف عرضه می شوند. عناصر اصلی تشکیل دهندۀ آلیاژ استیل عبارتند از عناصر آهن، کربن، کروم، نیکل، آلومینیوم، کبالت و غیره می باشد. میزان درصد هر کدام از عناصر، تأثیر بسزایی بر روی خواص آلیاژ استیل خواهد داشت.

گروه تجارت استیل راد از دیگر مراکز توزیع کنندۀ محصولات خام آلیاژ استیل همچون لوله استنلس استیل و همچنین شیرآلات و اتصالات استیل در مدل های مختلف می باشد. صنایع مختلف می توانند جهت تأمین چنین قطعاتی، با واحد فروش هماهنگ کنند.

فروش لوله استیل و مزایای آن

فروش عمدۀ لوله استیل در صنایع مختلف، به دلیل ویژگی های فیزیکی این قطعه می باشد. در واقع ورقه های استیل را با الگوی استوانۀ توخالی در ابعاد و ضخامت های متفاوت تولید می شوند. بدین ترتیب صنایع مختلف جهت ساخت تجهیزات صنایع پتروشیمی، راه اندازی تأسیسات ساختمان، پکیج های تصفیه آب و فاضلاب، سیستم های انتقال سیالات در صنایع مواد غذایی و ... از مزایای لوله استیل استفاده می نمایند.

ویژگی بارز انواع لوله استیل، استحکام بالای این نوع لوله در برابر شرایط محیطی می باشد. در واقع ضد خوردگی می باشند و مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و حرارت بالا دارند. بدین ترتیب جریان سیالات مایع از لوله های استیل، موجب رسوب داخل لوله نمی شود و از عمر بالایی برخوردار است.

جهت سفارش  خرید اتصالات استنلس استیل مانند لوله استیل با گریدهای مختلف می توانید با مرکز فروش مجموعۀ تجات استیل راد هماهنگ نمائید.

 شرکت تجارت استیل راد 

آدرس: یوسف آباد، خیابان اسد آبادی، نبش خیابان 18، پلاک 166، طبقه 6، واحد 23

تلفن: 02188710101           خط ویژه: 02186124420

تلفن همراه:  09121399643    -    09121399642  قادری

آدرس: بزرگراه فتح- (جاده قدیم) کیلومتر 4 جنب(پارس قدیر) مجتمع تجارت استیل ایران پلاک 207

خط ویژه: 02166391515

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 599
نمایش همه
علاقه مندی ها ()