اتصالات استنلس استیل به قطعاتی اطلاق می شود که جهت اتصال قطعات فلزی مختلف به یکدیگر مورد استفاده قرار گرفته می شوند. با توجه به نوع قطعات فلزی و همچنین سیستم هایی که قصد ساخت آنها را دارند، توانسته اند موفق به ساخت و فروش اتصالات استنلس استیل در مدل و ابعاد مختلف گردند. به طور کلی اتصالات استیل هر کدام نقش بسزایی در صنایع مختلف دارد چون صرفه جویی مالی را جهت اجرای پروژه های متعددی به ارمغان می آورد. در ادامۀ مقاله بیشتر به معرفی انواع  اتصالات استنلس استیل خواهیم پرداخت، پس تا انتهای متن می توانید ما را همراهی کنید.

گروه تجارت استیل راد دارای سال ها تجربه در حوزۀ فروش قطعات فلزی استیل با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد. عرضۀ اتصالات استنلس استیل، لوله استیل و شیرآلات استیل به عنوان بخش اصلی از خدمات این مجموعۀ معتبر محسوب می شود.

آشنایی با اتصالات استنلس استیل و انواع آن

در واقع بدون اتصالات استیل نمی توان قطعات فلزی را به یکدیگر متصل نموده و پروژۀ مورد نظر را به اتمام رساند. اتصالات جوشی استنلس استیل، اتصالات رزوه ای استیل و اتصالات سوکد ولد استنلس استیل سه دسته بندی اصلی اتصالات استنلس استیل به شمار می روند. هر کدام از آنها در جایگاه خود، دارای یک سری ویژگی های ظاهری و ساختاری خاص می باشند.

به عنوان مثال اتصالات سه راه استیل، اتصالات تبدیل استیل، اتصالات مهره ماسوره استیل، اتصالات کلمپ استیل، اتصالات زانویی استیل برخی از انواع اتصالات استنلس استیل هستند در صنایع مواد غذایی به وفور مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

قیمت اتصالات استنلس استیل بر اساس کیفیت، ضخامت، نوع و سایز آنها مشخص می شود.

جهت استعلام قیمت  خرید شیرآلات استنلس استیل و انواع اتصالات استنلس استیل و چگونگی سفارش و تحویل محصولات در اسرع وقت با کارشناسان فروش مجموعۀ تجات استیل راد هماهنگ نمائید.

 شرکت تجارت استیل راد 

آدرس: یوسف آباد، خیابان اسد آبادی، نبش خیابان 18، پلاک 166، طبقه 6، واحد 23

تلفن: 02188710101           خط ویژه: 02186124420

تلفن همراه:  09121399643    -    09121399642  قادری

آدرس: بزرگراه فتح- (جاده قدیم) کیلومتر 4 جنب(پارس قدیر) مجتمع تجارت استیل ایران پلاک 207

خط ویژه: 02166391515

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 672
نمایش همه
علاقه مندی ها ()