بازسازی ساختمان از جمله راهکارهای مفیدی است که جهت نوسازی ساختمان های قدیمی صورت می گیرد. همانطور که می دانید هر چه از عمر ساختمان می گذرد، قسمت های مختلف ساختمان مستهلک می شود. علاوه بر آنکه بلایای طبیعی و شرایط آب و هوایی که در منطقه جریان دارد، موجب فرسایش ساختمان می شود. از این رو قسمت های مستهلک ساختمان با گذشت زمان، برای صاحب ملک هزینه های مازاد بوجود می آورد. ارائه خدمات بازسازی ساختمان توسط برخی از شرکت های معماری و دکوراسیون ساختمان به افراد کمک می کند که بتوانند با صرف بودجۀ اختصاصی، قسمت های آسیب دیده و مستهلک ساختمان را تعمیر نمایند.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا به عنوان یکی از مجموعه های پیشرو در حوزۀ ارائه خدمات نوسازی و بازسازی ساختمان های قدیمی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه متناسب با نیاز صاحبان املاک، پروسۀ طراحی دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان را انجام می دهند.

فاکتورهای مهم اجرای بازسازی ساختمان

تا کنون اجرای خدمات بازسازی ساختمان قدیمی را در سطح شهر مشاهده نموده اید. به طور کلی انجام بازسازی ساختمان، کار آسانی نمی باشد و نیازمند به استفاده از تجربیات افراد فنی متخصص در حوزۀ طراحی دکوراسیون، لوله کشی ساختمان، برق کار و غیره می باشد. امروزه دنیای معماری دچار تغییر و تحول بزرگی قرار گرفته است و از تکنیک های مختلفی جهت امور ساخت و ساز مدرن و شیک استفاده می شود.

بدیهی است شرکت های دکوراسیون داخلی با توجه به تجربیات و دانش تخصصی که در رابطۀ با حرفۀ خود، برخوردار هستند، با برنامه ریزی دقیق، بررسی تمام جوانب و آگاهی داشتن از بروزترین تجهیزات دکوراسیون داخلی، قادر به اجرای اصولی بازسازی ساختمان متناسب با بودجۀ اختصاصی شما می باشند.

در همین راستا،  شرکت معماری هیرادانا با گردآوری مهندسین متخصص، متناسب با بودجۀ اختصاصی شما اقدام به بازسازی قسمت های مختلف ساختمان و طراحی دکوراسیون داخلی می نمایند.

 

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

دفتر مرکزی : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069 

شعبه البرز : کرج - مهر ویلا - بلوار دانش آموز - ساختمان البرز - طبقه 4 واحد 4c 

شماره تماس : 02633262747    09129234620

شعبه تبریز : تبریز ، شهرک رضوان شهر ، خیابان فجر

شماره تماس : 09142383722   04132365962

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30 

شماره تماس : 09127305449 

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 517
نمایش همه
علاقه مندی ها ()