داربست نوعی سازۀ موقت به شمار می رود و کاربرد آن را می توان در سطح جهانی مشاهده نمود. هدف اصلی از نصب داربست، انجام کارهای فنی و ساختمانی در ارتفاعات بالا و بیش از 2 متر می باشد. در واقع با استفاده از قطعات داربست فلزی، می توان با اطمینان خاطر، یک سری فعالیت های فیزیکی مرتبط با ساخت و ساز را به راحتی انجام داد. در حال حاضر اجرای داربست به روش های مختلف و با متریال متفاوتی صورت می گیرد که می توان به داربست چوبی، داربست فلزی و  داربست پایه دار اشاره نمود. هر کدام از آنها مصارف خاص خود را در اجرای پروژه های مختلف دارد. در ادامۀ مباحث، به برخی از موارد کاربرد و ویژگی های سازۀ داربست خواهیم پرداخت.

شرکت داربست دلتا به عنوان یک مجموعۀ معتبر در تهران فعالیت خود را در زمینۀ اجاره و فروش داربست فلزی آغاز نموده است. این مجموعه بر حسب نیاز بازار، فعالیت خود را در این حوزه آغاز نموده اند.

اجزای تشکیل دهندۀ داربست فلزی

سازۀ داربست فلزی از اجزای مختلف تشکیل شده است که می توان به لوله های عمودی، لوله های افقی، لوله های متصل کننده استاندارد، سکوی کار، قطعۀ توزیع کنندۀ بار، تخته ای کوتاه، گیره نگه دارنده، کستور، بست اتصال دهندۀ دو لوله و ... اشاره نمود.

بدین ترتیب نصاب داربست، متناسب با سازۀ ساختمانی، مناسب ترین روش داربست فلزی را پیاده سازی می نمایند. قیمت داربست به ابعاد، حجم کار، نحوۀ نصب داربست و ... وابسته می باشد و بر اساس این موارد محاسبه شده و پیاده سازی می شوند.

خطرات متعددی در حوزۀ نصب غیر ایمن داربست وجود دارد. بنابراین توصیه می کنیم به مراکز معتبر و مطمئن مراجعه نمائید که تمام جوانب کاری مرتبط به نصب ایمن داربست فلزی را مد نظر قرار گرفته شود.

مجموعۀ داربست دلتا به صورت حرفه ای در حوزۀ خرید و اجارۀ  داربست در تهران آمادۀ خدمات رسانی به همشهریان گرامی می باشد.

داربست دلتا  

 شماره تماس: 09122906799 - 02126317900 - 02122304640

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 550
نمایش همه
علاقه مندی ها ()