نصب توری مرغی در راستای محفوظ نگه داشتن قسمتی از نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود. در واقع با استفاده از توری، می توان محوطه ای را محصور نمود و از ورود پرندگان و افراد مختلف جلوگیری کرد. به طور کلی نصب توری مرغی دارای یک سری مزایای عمده می باشد و جهت اجرای برخی از پروژه ها مورد استفاده قرار گرفته می شود. سفارش نصب توری مرغی را می توانید به برخی از مجموعه هایی که در حوزۀ خدمات ساختمانی فعالیت می کنند، بدهید.

گروه کار در ارتفاع نماروز نیز از جمله مجموعه های با سابقه در عرصۀ خدمات ساختمانی است. این مجموعه مجهز به کلیۀ امکانات کار در ارتفاع می باشد و قادر به نصب انواع توری مرغی با قیمت ارزان هستند.

مراحل کلی اجرای نصب توری مرغی

همانطور که در ابتدا بدان اشاره نمودیم، هدف اصلی نصب توری مرغی، ایجاد فضایی محصور برای پرورش گل و گیاه، پرورش دام، نگهداری پرندگان و مواردی از این قبیل می باشد. در واقع افرادی که قصد محصور نمودن فضایی از ساختمان آپارتمانی همچون تراس و یا محوطۀ باز در محیط ویلایی را دارند، تمایل به تهیۀ فضایی بسته و در عین حال نورگیر را دارند. به طور کلی با این کار می توان فعالیت های متعددی را با حداقل هزینه انجام داد.

نکات متعددی در خصوص نصب توری مرغی وجود دارد که می توان به انتخاب توری مناسب، بررسی شرایط محیطی و قیمت اشاره نمود.

در اصل جهت محصور نمودن فضایی در محیط باز، می توانید از مزایای توری مرغی فلزی یا همان فنس های فلزی استفاده نمائید چون مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی دارند. لیکن در محیط های پوشیده نصب توری مرغی پلاستیکی مقرون به صرفه خواهد بود و کارایی مورد نیاز شما را نیز خواهد داشت.

جهت استعلام قیمت نصب انواع توری مرغی و خدمات شستشوی آجر نما می توانید با گروه ساختمانی نماروز مشورت نمائید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 628
نمایش همه
علاقه مندی ها ()