نماشویی از جمله خدمات ساختمانی به شمار می رود و نیازمند به ابزارآلات خاص می باشد. در واقع اجرای  نماشویی به شستشوی نمای ساختمان اطلاق می شود و نیازمند به تجهیزات کار در ارتفاع است. نما مهمترین قسمت ساختمان است که شکل ظاهری ساختمان را مشخص می کند و تاثیر بسزایی بر روی زیبایی جلوه آن خواهد داشت. از این رو ساختمان های بزرگ موجود در سطح شهر جهت حفظ و نگهداری ساختمان، به صورت دوره ای نماشویی ساختمان را انجام می دهند، تا جلوه و زیبایی نمای ساختمان همچنان حفظ گردد. به طور کلی شستشوی نمای ساختمان مزایای متعددی دارد که افراد جهت دست یافتن به آنها اقدام به چنین کارهایی می کنند و ما قصد داریم در ادامه مقاله بیشتر به این موضوع مهم بپردازیم.

گروه کار در ارتفاع نماروز سال های طولانی است که در حوزه خدمات ساختمان فعالیت دارد و جهت ارائه بهترین خدمات به مشتریان از نیروی انسانی مجرب و توانمند استفاده نماید.

مزایای اجرای نماشویی با طناب

همانطور که می دانید، اجرای نماشویی نیازمند به وسایل کار در ارتفاع دارد که می توان به بالابر، داربست، کلایمر، طناب و ... اشاره نمود. از این رو افرادی که در صدد ارائه خدمات ساختمانی در ارتفاع هستند با در نظر گرفتن تمام جوانب، بهترین روش را انتخاب می نمایند. نماشویی با طناب ساده ترین ارهکار محسوب می شود و فرد به راحتی به قسمت های مختلف نمای ساختمان دسترسی خواهد داشت.

جهت نماشویی ساختمان شیشه ای و کامپوزیت معمولا از مواد شوینده معمولی به همراه طی و دستمال استفاده می شود که البته از دستگاه واترجت جهت شستشوی سریع نمای ساختمان بهره گرفته می شود. جهت نماشویی با قیمت ارزان می توانید از خدمات گروه ساختمانی نماروز استفاده نمائید. این مجموعه متشکل از کادر فنی متخصص و همچنین تجهیزات پیشرفته کار در ارتفاع می باشد و امکان نصب توری مرغی نورگیر و نماشویی با مصالح ساختمان مختلف را برای مشتریان فراهم نموده است.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 566
نمایش همه
علاقه مندی ها ()