اجرای شیروانی نیاز به تخصص و ابزارآلات مخصوص دارد. جهت جلوگیری از نفوذ برف و باران به داخل ساختمان از شیوۀ طراحی و اجرای سقف شیروانی بهره گرفته می شود. هنگام ساختمان سازی، سقف به عنوان یکی از قسمت های اصلی بنا محسوب می شود و از نظر شکل ظاهری و همچنین نوع مصالح ساختمانی که جهت ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته می شود، از اهمیت بالایی برخوردار است. کاربرد گستردۀ اجرای شیروانی را می توانید در مناطق شمالی کشور ملاحظه نمائید چون اکثر مواقع با بارش باران روبرو هستند.  

آراز سقف به عنوان یکی از مجریان متخصص و متعهد در حوزۀ اجرای سقف شیروانی و آردواز می باشد. با کسب تجربیات فراوان، قادر به اجرای هر گونه سقف شیب دار در طرح های متنوع و زیبا می باشند.

مراحل اجرای سقف شیروانی

در ادامۀ مقاله به صورت مختصر به مراحل اجرای سقف شیروانی خواهیم پرداخت. مرحلۀ ابتدایی کار مرتبط به امور آهن کشی سقف شیبدار می باشد. متناسب با مساحت سقف، اجرای آب بندی سقف و جاگذاری ستون ها و خرپا با فریم کشی پروفیل صورت می گیرد.

مرحلۀ دوم کار مربوط به امور عایق بندی سقف می باشد که با نصب توری مرغی، پشم شیشه، پشم سنگ و مواردی از این قبیل انجام می شود. در مرحلۀ سوم اجرای شیروانی، نوبت به نصب ورق های شیروانی و آردواز می باشد. جهت برش ورق های شیروانی از دستگاه فرز استفاده می شود و نیاز به استفاده از ابزارآلات مخصوص دیگر می باشند. ظریف کاری های متعددی در حوزۀ اجرای شیروانی وجود دارد ولی متأسفانه در این مبحث نمی گنجد که بدان اشاره نمائیم.

قیمت اجرای آردواز و شیروانی به پارامترهای متعددی بستگی دارد که می توان به ابعاد، جنس مصالح به کار رفته و همچنین طراحی بنای شیروانی اشاره نمود.  

جهت استعلام دقیق هزینۀ اجرای انواع شیروانی می توانید با کارشناسان فنی مجموعۀ آراز سقف تماس حاصل فرمائید.

آراز سقف 

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 505
نمایش همه
علاقه مندی ها ()