شستشوی آجر نما نسبت به شستشوی نمای شیشه و کامپوزیت دشوار است چون آلودگی ها به داخل بافت آجر نفوذ می کند. بدین ترتیب نیازمند به تجهیزات و وسایل نماشویی متفاوت است. البته بستگی به نوع لکه و حجم کار خواهد داشت. لازم به ذکر است که اجرای شستشوی آجر نما که آجر آن از جمله مصالح ساختمانی قدیمی باشد دشوارتر از نسل جدید آجرهای نما می باشد. شستشوی آجر نما بر اساس اصولی کلی صورت می گیرد. در واقع ابتدا منطقۀ مورد نظر مورد بررسی قرار گرفته می شود و سپس متناسب با نوع آلودگی ایجاد شده بر روی سطوح، از مواد شویندۀ مناسب استفاده می شود.

گروه کار در ارتفاع نماروز یکی دیگر از مراکز ارائه دهندۀ خدمات ساختمانی در تهران می باشد. این مجموعه با تجهیزاتی که در اختیار دارد، قادر به اجرای شستشوی آجر نما با مواد نانو به روش واتر سند بلاست می باشد. در ادامۀ مقاله بیشتر به نحوۀ نماشویی با واتر سند بلاست و دیگر روش های رایج خواهیم پرداخت، پس تا انتهای متن همراه ما باشید.

مزایای شستشوی آجر نما با مواد نانو

نکتۀ مهم که در رابطه با امور خدمات شستشوی نمای ساختمان وجود دارد، توجه به جنس مصالح ساختمانی و همچنین نوع لکه و آلودگی های ایجاد شده بر روی سطوح نما می باشد. از این رو استفاده از روش واتر سند بلاست جهت اجرای شستشوی آجر نما، راهکار مناسب برای از بین بردن کثیفی های موجود بر روی سطوح محسوب می شود. با استفاده از این روش، پروسۀ پاشش دانه های سیلیس با فشار قوی آب صورت می گیرد. در واقع فشار آب خروجی دستگاه واترجت بسیار زیاد می باشد و این مسئله موجب می شود که فرد راحت تر بتواند سطوح نما را تمیز کند.

جهت اطلاع از روش و هزینۀ شستشوی آجر نما و خدمات آب بندی نمای ساختمان می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس حاصل فرمائید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 558
نمایش همه
علاقه مندی ها ()