پوکه معدنی نوعی سنگ با ظاهری متفاوت از سنگ های معمولی می باشد. در این مقاله به صورت اختصاصی به ویژگی و مزایای پوکه های معدنی می پردازیم، تا افرادی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص  پوکه معدنی هستند، دانش خود را در این زمینه ارتقاء ببخشند. پوکه معدنی متشکل از سنگدانه های سبک همراه با حفره های خالی می باشد. در اصل نحوۀ شکل گیری پوکه های معدنی به واسطۀ فعالیت های آتشفشانی می باشد که پس از سرد شدن، بوجود می آیند.

پوکه معدنی رضایی یکی دیگر از مجموعه هایی است که در سطح کشور فعالیت خود را در حوزۀ تأمین و فروش پوکه معدنی آغاز نموده است. این مجموعه قادر به عرضۀ انواع پوکه معدنی از معادن معتبر به مشتریان می باشند.

مزایا و کاربرد پوکه معدنی

به طور کلی پوکه های معدنی در دو دسته بندی اصلی پوکه معدنی ساختمانی و پوکه معدنی صنعتی عرضه می شوند. بدین ترتیب صنایع مختلف متناسب با نوع نیاز، مناسب ترین نوع پوکه معدنی را سفارش می دهند.

معمولاً پوکه معدنی به رنگ های سفید و یا خاکستری متمایل به زرد یا سفید تهیه می شوند. فروش پوکه معدنی کیسه ای بر اساس سایز در اندازه های مختلف صورت می گیرد. پوکه معدنی عدسی، پوکه معدنی نخودی، پوکه معدنی فندوقی، پوکه معدنی بادامی، پوکه معدنی گردویی و ... برخی از انواع پوکه معدنی به شمار می روند که بر اساس اندازه با اسامی مختلف شناخته می شوند. در واقع هر کدام از آنها مصارف خاص خود را در صنایع مختلف دارند.

کاربرد گستردۀ پوکه های معدنی را می توان در صنعت ساختمان سازی جهت آماده سازی بتن، فضا سازی محیط سبز و غیره مشاهده نمود. استقبال از کاربرد پوکه معدنی، به دلیل ساختار متخلخل آن است و باعث سبک سازی بتن می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ سفارش دهی پوکه های معدنی می توانید با واحد فروش پوکه معدنی رضایی تماس حاصل فرمائید.

 

 پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 605
نمایش همه
علاقه مندی ها ()