درب ضد سرقت ترک از جمله درب هایی است که دارای ساختاری با امنیت بالا می باشد. در واقع هدف از طراحی و ساخت درب ضد سرقت، جلوگیری از ورود افراد غیر مجاز همچون سارقین به منزل و یا محیط اداری می باشد. درب ضد سرقت ترک همانطور که از نامش مشخص است، به عنوان یکی از محصولات وارداتی در این صنعت به شمار می رود و در جایگاه خود، از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. در حال حاضر در سطح کشور، افراد زیادی خواستار خرید درب ضد سرقت ترک هستند، تا بدین وسیله بتوانند سطح ایمنی ساختمان خود را ارتقاء ببخشند. در این مقاله به برخی از ویژگی های مهم درب ضد سرقت ترک خواهیم پرداخت، تا در صورت تمایل پس از شناخت کامل، از مزایای این محصول بهره مند شوید.

شرکت درب کالا از جمله مجموعه های معتبری است که دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ واردات و عرضۀ انواع درب ضد سرقت و غیره با برندهای معتبر داخلی و خارجی در سطح کشور می باشد. این مجموعه با دقت کامل، کلیۀ محصولات خود را جمع آوری نموده و در اختیار مشتریان قرار می دهد.

اجزای اصلی درب ضد سرقت ترک

ویژگی اصلی درب های ضد سرقت ترک را اجزای تشکیل دهندۀ آن مشخص می کند. به عبارتی نوع متریال، یراق آلات و مکانیزم آن از مواردی هستند که باعث ساخت و افزایش استحکام درب ضد سرقت می شود. توجه داشته باشید که در حال حاضر درب ضد سرقت ترک نیز به صورت تقلبی تولید و به بازار عرضه می شوند. از این رو توصیه می کنیم به فروشگاه های معتبر عرضۀ درب ضد سرقت مراجعه نمائید که از خرید درب ضد سرقت ترک اصل مطمئن باشید.

محصولات درب ضد سرقت ترک از استحکام بالایی برخوردار بوده و مجهز به پنل و اسکلت فولادی است که میان دو ورقه فولادی قرار گرفته می شود. البته میان این ورقه ها نیز دو ورقۀ فولادی دیگر قرار گرفته می شود و بدین وسیله سطح استحکام درب را در برابر وقایع طبیعی همچون زلزله و آتش سوزی ارتقاء بخشیده اند. به همین دلیل خیلی از افراد طرفدار درب های ضد سرقت ترک در طرح و رنگبندی های مختلف می باشند.

از دیگر ویژگی های مهم درب ضد سرقت ترک یا ترکیه ای می توان به مقاومت بالای این درب در برابر مواد شیمیایی اسیدی، برش، مته، اهرم کاری و غیره اشاره نمود که امکان آسیب دیدگی درب را به میزان قابل توجهی غیر ممکن می سازد.

نحوۀ اتصال درب ضد سرقت ترک به چارچوب بر خلاف درب های معمولی به صورت چند جهته می باشد که از پین های فولادی جهت اتصال آن به چارچوب استفاده می شود. به طور معمول چارچوب درب های ضد سرقت ترک دارای ضخامت یک و نیم الی دو و نیم سانت می باشد و این مسئله باعث افزایش مقاومت این نوع درب ضد سرقت شده است.

نکتۀ دیگری که در رابطه با خرید درب ضد سرقت ترک وجود دارد، امکان خرید این نوع درب با رنگ سفارشی می باشد. بدین ترتیب می توانید رنگ درب ضد سرقت را متناسب با رنگ چارچوب تهیه نمائید و زیبایی ظاهری درب را بیشتر نمائید. از دیگر اجزای اصلی درب ضد سرقت ترک، نصب درزگیر به عنوان عایق صدا و هدر رفت انرژی در فصول مختلف سال می باشد.

استفاده از قفل ترکیبی 8 زبانه متحرک و ثابت از دیگر اجزای اصلی تشکیل دهندۀ درب های ضد سرقت ترک به شمار می روند.

قیمت درب ضد سرقت ترک به سایز، مدل و کیفیت متریال تشکیل شدۀ آن بستگی خواهد داشت. از این رو امکان خرید درب ضد سرقت ترک ارزان و همچنین گران برای شما فراهم می باشد.

اگر تمایل به سفارش اینترنتی درب ضد سرقت ترک دارید، می توانید به سایت شرکت درب کالا مراجعه نمائید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 500
نمایش همه
علاقه مندی ها ()