آن دسته از داربست هایی که با استفاده از فلز تولید و طراحی شده اند را داربست فلزی می نامند. این نمونه از داربست ها را بسته به این مسئله که در کدام یک از ساختمان ها می خواهند نصب کنند به دو دسته تقسیم می نمایند. داربست های فلزی کوتاه و بلند را شما می توانید از داربست دلتا با بهترین قیمت اجاره و یا خریداری کنید. از داربست فلزی بلند برای آن دسته از ساختمان هایی که تعداد طبقات شان زیاد است استفاده می کنند. داربست فلزی کوتاه هم برای ساختمان های کوتاه تر مورد استفاده قرار می گیرند. نصب انواع داربست های فلزی را نصابان داربست دلتا به بهترین نحو ممکن انجام می دهند.

اتصالات داربست فلزی چیست ؟

اتصالاتی که برای نصب داربست فلزی به کار برده می شود لوله های فولادی هستند که قطر آنها به 50 سانتیمتر می رسد. بسیاری از افراد شاید بر این باور باشند که نصب داربست های فلزی و سرهم کردن لوله ها دشوار است. ولی شما باید به خوبی بدانید نصب کردن داربست فلزی توسط نصابان داربست دلتا زمان زیادی به خود اختصاص نمی دهد و در کمترین بازه زمانی انجام می شود. نصابان داربست دلتا به وسیله بست انواع داربست ها را به یکدیگر وصل می کنند.

یکی از مهمترین مزیت هایی که در خرید داربست فلزی وجود دارد این است که قابلیت چندین بار استفاده خواهد داشت. شما می توانید انواع داربست های فلزی را از داربست دلتا خریداری کنید و یا اجاره نمایید. در صورتی که شما به صورت انبوه ساختمان سازی انجام می دهد بهتر است که اقدام به خریداری داربست فلزی نمایید. ولی در صورتی که تنها می خواهید برای یک بار از داربست ها استفاده نمایید می توانید از داربست دلتا آنها را اجاره نمایید. برای نصب این تجهیزات ساختمان سازی باید از خطوط ایمن و با کیفیت استفاده شود.

داربست دلتا  

 شماره تماس: 09122906799 - 02126317900 - 02122304640

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 610
نمایش همه
علاقه مندی ها ()