شما زمانی که قصد خریداری میلگرد استیل ۳۰۴ را دارید باید به ضمانت نامه آن توجه داشته باشید. ضمانت نامه هر یک از میلگردهای استیل به عنوان یک ورقه فلزی روی بندیل های میلگرد مشاهده می شود.  شما برای خریداری انواع میلگرد های استیل باید در مورد ضمانت ‌نامه‌ هایی که میلگردها دارند اطمینان خاطر به دست بیاورید. استیل راشا انواع میلگرد استیل را همراه با ضمانت نامه به مشتریان خود ارائه می دهد. بر همین اساس شما جهت خریداری  میلگرد استیل 304 می توانید از شرکت استیل راشا میلگرد را برای ساختمان سازی خریداری کنید.

خرید میلگرد استیل ۳۰۴ همراه با ضمانت نامه

خرید میلگرد استیل ۳۰۴ همراه با ضمانت نامه خیال بسیاری از مشتریان را آسوده می سازد که میلگرد با استفاده از بهترین متریال های تولید و طراحی شده است. در صورتی که میلگردهای استیل همراه با ضمانت نامه به فروش نرسند ممکن است که نوع تقلبی آن ها وارد بازار کرده باشند. بر همین اساس باید فروشنده معتبر را برای خرید پروفیل استیل و میلگرد استیل ۳۰۴ انتخاب کنید.  استیل راشا به عنوان یکی از فروشندگانی که سال‌ های زیادی است فروش میلگردهای ساختمانی را بر عهده دارد می تواند همراه با ضمانت نامه میلگردهای استیل را به شما ارائه دهد. شما به صورت اینترنتی خرید میلگرد را از استیل راشا می توانید انجام دهید.

 اطلاعاتی که مربوط به وزن میلگرد، تعداد میلگرد، جنس میلگرد و غیره باشد را درون ضمانت‌ نامه میلگرد استیل ۳۰۴ می توانید مشاهده کنید. هر یک از میلگردهای استیل دارای ضمانت نامه هستند که روی ضمانتنامه آنها اطلاعات مربوط به میلگرد ثبت شده است. در صورتی که شما با اطلاعات مربوط به ضمانت نامه میلگرد استیل ۳۰۴ آشنا نیستید بهتر است که با کارشناسان فروش استیل راشا مشورت کنید. هر یک از کارشناسان فروش استیل راشا نکاتی که مربوط به فروش و همچنین نصب میلگرد باشد را به شما اعلام می کنند.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 660
نمایش همه
علاقه مندی ها ()