برخی از اتصالاتی که از فولاد ضد زنگ تولید و طراحی می شوند را به نام اتصالات استنلس استیل می شناسند. ضد زنگ و ضد خوردگی بودن این نمونه اتصالات از جمله مهم ‌ترین ویژگی ‌هایشان به شمار می ‌رود. شما می توانید انواع اتصالات استنلس استیل را از تجارت استیل با بهترین قیمت خریداری کنید. کارشناسان فروش تجارت استیل راد برای خرید اتصالات استنلس شما را به خوبی راهنمایی می کنند. بر همین اساس شما قادر خواهید بود که طبق صنعت مورد نظر خودتان یکی از انواع اتصالات استنلس را خریداری کنید و از کارشناسان شرکت راهنمایی های لازم را برای خرید استنلس دریافت نمایید.

نکاتی خرید اتصالات استنلس استیل

شما اگر قصد خریداری اتصالات استنلس استیل را دارید باید به خوبی بدانید که آنها در دسته بندی های متنوع قرار گرفته اند. هر یک از اتصالات استنلس استیل دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی هستند. بنابراین در صورت خرید این اتصالات از تجارت استیل راد نیاز است در مورد ویژگی ها و مشخصات هر یک از آنها اطلاعات کافی کسب نمایید. در صورتی که شما نمی دانید کدام یک از انواع اتصالات استنلس را خریداری کنید بهتر است با کارشناسان فروش تجارت استیل راد مشورت نمایید. آنها در مورد انواع اتصالات اطلاعات بیشتری را در اختیار دارند.

هر یک از انواع اتصالات استنلس استیل دارای قیمت مشخص شده هستند. برهمین اساس شما زمان خرید انواع اتصالات استنلس استیل باید قیمت آنها را هم بررسی کنید. به طور کلی باید بدانید که شرکت تجارت استیل راد قیمت عمده ای را برای خرید انواع اتصالات مانند خرید لوله استیل مشتریان معرفی می کند. شرکت تجارت استیل راد به عنوان یکی از نمایندگی‌ های فروش انواع اتصالات با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی محصولات خود را به مشتریان ارائه می دهد. شما قیمت اتصالات را در سایت می توانید مورد بررسی قرار دهید و سپس آنها را خریداری نمایید.

 شرکت تجارت استیل راد 

آدرس: یوسف آباد، خیابان اسد آبادی، نبش خیابان 18، پلاک 166، طبقه 6، واحد 23

تلفن: 02188710101           خط ویژه: 02186124420

تلفن همراه:  09121399643    -    09121399642  قادری

آدرس: بزرگراه فتح- (جاده قدیم) کیلومتر 4 جنب(پارس قدیر) مجتمع تجارت استیل ایران پلاک 207

خط ویژه: 02166391515

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 658
نمایش همه
علاقه مندی ها ()