به آن دسته از لوله های فولادی و مقاوم که در برابر ضربه مقاومت زیادی از خود نشان می دهند لوله استیل می گویند. شما می توانید از تجارت استیل راد انواع لوله های فلزی را خریداری کنید و در صنایع متنوع مورد استفاده قرار دهید. کیفیت لوله استیل بسیار عالی و مناسب می باشد به همین دلیل اگر شما در صنایع متنوع آنها را نصب کنید دچار خوردگی و ضربه نمی شوند. زمان خرید لوله استیل بهتر است که با کارشناسان فروش تجارت استیل راد  مشورت کنید تا آنها شما را برای خریداری این محصول راهنمایی نمایند.

نکاتی در مورد خرید لوله استیل

برای خریداری لوله استیل باید به خوبی در مورد برخی از نکات مربوط به این محصول اطلاعات بیشتری کسب کنید. یکی از مهمترین نکاتی که زمان خریداری این محصول اهمیت دارد کیفیت آن می باشد. کیفیت لوله های استیل به دلیل آلیاژهایی که درونشان به کار رفته است بسیار عالی می باشد. لوله های استیل را در دو نوع درزدار و بدون درز تولید و طراحی می کنند. بر همین اساس شما می توانید زمان خرید لوله استیل از تجارت استیل راد انواع آنها را خریداری کنید. پیش از خرید لوله های استیل بهتر است با کارشناسان فروش تجارت استیل راد مشورت کنید تا یکی از نمونه‌ های درزدار و بدون درز لوله های استیل را تهیه نمایید.

از دیگر نکاتی که شما زمان خرید شیرآلات استنلس استیل مانند لوله استیل باید به آن دقت داشته باشید قیمت لوله های استیل می باشد. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که لوله استیل بر اساس فاکتورهای مشخص شده کارخانه تولید کننده قیمت‌گذاری می‌ شود. در صورتی که می خواهید با قیمت عمده لوله های استیل را خریداری کنید می توانید به تجارت استیل راد مراجعه نمایید. کارشناسان فروش تجارت استیل راد با بهترین قیمت انواع لوله های استیل در بسته بندی های متنوع را به شما ارائه می دهند تا در صنایع مورد نظر خود استفاده کنید.

 شرکت تجارت استیل راد 

آدرس: یوسف آباد، خیابان اسد آبادی، نبش خیابان 18، پلاک 166، طبقه 6، واحد 23

تلفن: 02188710101           خط ویژه: 02186124420

تلفن همراه:  09121399643    -    09121399642  قادری

آدرس: بزرگراه فتح- (جاده قدیم) کیلومتر 4 جنب(پارس قدیر) مجتمع تجارت استیل ایران پلاک 207

خط ویژه: 02166391515

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 681
نمایش همه
علاقه مندی ها ()