نصب توری مرغی یکی از روش های رایج جهت محسورسازی فضای خاص محسوب می شود. در محیط های آپارتمانی و ویلایی به راحتی می توان با استفاده از تور مرغی پلاستیکی و فلزی فضای نورگیری را به صورت قفس تهیه نمود. افراد زیادی علاقه مند به نگهداری گل و گیاه و یا نگهداری از پرندگان در محل سکونت و یا محیط اداری خود می باشید. از این رو نیاز به فضایی مخصوص برای انجام چنین کارهایی می باشید. البته وجود پرندگان مزاحم می تواند مانع از رشد سریع گل و گیاهان شود. در همین راستا شاهد ارائه خدمات نصب توری مرغی توسط برخی از گروه های ساختمانی در سطح شهر می باشیم.  

جزئیات مهم نصب توری مرغی

جزئیاتی که در خصوص نصب توری مرغی مطرح می شود، در نظر گرفتن محل نصب توری، مساحت مورد نظر، شرایط محیطی و قیمت می باشد. از این رو پیش از انجام کار به شما پیشنهاد می کنیم تمام این موارد را مد نظر داشته باشید، تا بدین وسیله بتوانید مناسب ترین توری را انتخاب نموده و توسط افراد متخصص به صورت اصولی نصب گردد. توری مرغی همچون فنس هایی است که به صورت فلزی و پلاستیکی تولید شده و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شود.

گروه کار در ارتفاع نماروز پس از بررسی جوانب مختلف کار، قادر به ارائه هر گونه خدمات ساختمانی همچون خدمات نماشویی ، نصب توری مرغی، آب بندی و غیره می باشند. بدیهی است این مجموعه با در اختیار داشتن تجهیزات کار در ارتفاع، قادر به نصب توری مرغی در نمای ساختمان با رعایت اصول ایمنی در مدت زمان اندک می باشند.

باید توجه داشت متناسب با فضای باز، نصب توری مرغی فلزی با روکش ضد زنگ آلومینیومی گزینۀ مناسب است چون مقاومت بالایی در برابر تابش نور خورشید و رطوبت خواهد داشت. به طور قطع یقین نصب این نوع توری مرغی صرفۀ اقتصادی خواهد داشت.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 573
نمایش همه
علاقه مندی ها ()