آب بندی نمای ساختمان مناسب ترین راهکار جهت جلوگیری از نفوذ آب باران به داخل ساختمان می باشد. این چنین می توان عمر ساختمان را بهبود بخشید. تا کنون با ساختمان های نم زده روبرو شده اید که زیبایی نمای ساختمان را از بین برده است، علاوه بر آنکه موجب تخریب زود هنگام سازۀ ساختمانی می شود. ارائه خدمات آب بندی نمای ساختمان  توسط برخی از گروه های ساختمانی می تواند فرصت مناسبی برای بر طرف نمودن چنین ایراداتی به صورت کاملاً تکنیکی و تخصصی باشد.

گروه کار در ارتفاع نماروز با پرسنل و امکاناتی که در اختیار دارد، قادر به اجرای اصولی فرآیند آب بندی نمای ساختمان می باشند. این مجموعه مجهز به امکانات کار در ارتفاع می باشند که امکان دسترسی به ارتفاعات نمای ساختمان را برای فرد به راحتی میسر می ساد و تکنسین می تواند به راحتی پروسۀ آب بندی نمای ساختمان را در مدت زمان کوتاه انجام دهد.

ترفندهای اجرای آب بندی نمای ساختمان

نکتۀ مهم که در حوزۀ ترفندهای آب بندی نمای ساختمان وجود دارد، استفاده از متریال مناسب جهت پوشش دهی درزهای میان مصالح ساختمانی می باشد. مواد نانو، چسب های سیلیکونی، چسب پلی یورتان، چسب آکواریومی و ... برخی از متریالی هستند که متناسب با نوع مصالح ساختمانی جهت پوشش ترک های موجود در نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

در حالت کلی پیش از اجرای آب بندی نمای ساختمان، کارشناسان فنی وضعیت ساختمان و محل آب بندی را مورد بررسی دقیق قرار می دهند. بدین ترتیب مناسب ترین روش را جهت انجام آب بندی نمای ساختمان انتخاب نموده و پیاده سازی نمایند. در این صورت متناسب با نوع مصالح ساختمانی چون کامپوزیت، سیمان، شیشه، سنگ و ... مناسب ترین مواد چسبنده را جهت آب بندی نمای ساختمان استفاده نمایند.

جهت دریافت خدمات کار در ارتفاع مانند شستشوی نمای ساختمان به صورت کاملاً تخصصی می توانید از تجربیات گروه ساختمانی نماروز استفاده نمائید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 538
نمایش همه
علاقه مندی ها ()