شستشوی نمای ساختمان یکی دیگر از خدماتی است که توسط برخی از گروه های ساختمانی کار در ارتفاع به مشتریان ارائه می دهند. تمیز کردن سطوح نمای ساختمان می تواند زیبایی نما را حفظ کند. امروزه اکثر طراحی نمای ساختمان متشکل از پنچره و کامپوزیت می باشند که جلوۀ خاصی به نمای ساختمان می بخشند. در معرض قرار گرفتن نمای ساختمان در برابر آلودگی و گرد و خاک، موجب کثیفی و ایجاد جرم در نمای ساختمان می شود.  شستشوی نمای ساختمان با مواد شویندۀ استاندارد و بدون اسید می توان نمای ساختمان را نظافت نمود و نمای بیرونی ساختمان را حفظ نمود.

گروه کار در ارتفاع نماروز یکی از مجموعه های پیشگام در حوزۀ خدمات دهی ساختمانی در تهران تأسیس شده است. مجموعۀ نماروز با تهیۀ تجهیزات مورد نیاز قادر به انجام اصولی شستشوی نمای ساختمان می باشند.

روش های مؤثر جهت شستشوی نمای ساختمان

در شهرهای بزرگ ساختمان ها در معرض آلاینده های معلق در هوا می باشند، که موجب آلودگی سطوح نمای ساختمان می شود. با گذشت زمان و عدم رسیدگی به این وضعیت، سطح آلودگی و جرم موجود بر روی نمای ساختمان افزایش می یابد و ظاهر نمای ساختمان زشت و زننده می شود. جهت مقابله با این اتفاق می توان از خدمات شستشوی نمای ساختمان که توسط برخی از گروه های ساختمانی ارائه داده می شود، استفاده نمود.

شستشوی نمای ساختمان شیشه ای را به راحتی می توان با استفاده از مواد شوینده معمولی به همراه تی، ابر و دستمال انجام داد. این در صورتی است که جهت شستشوی نمای ساختمان کامپوزیتی نبایستی از مواد شوینده اسیدی استفاده نمود چون موجب رنگ پریدگی و از بین رفتن درخشندگی سطوح نمای ساختمان می شود.

مسائل متعددی در حوزۀ اصول شستشوی آجر نما  وجود دارد که گروه ساختمانی نماروز با داشتن رزومۀ کاری موفق در کارهای ساختمانی در ارتفاع قادر به ارائه چنین خدماتی می باشند.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 478
نمایش همه
علاقه مندی ها ()