شستشوی آجر نما نیاز به استفاده از متریال مخصوص دارد چون بافت آجر به نحوی است که نظافت نمودن سطوح آن به راحتی قابل انجام نمی باشد. آجر از جمله مصالح ساختمانی است که کاربرد آن را می توان در ساخت و سازهای قدیمی در اواسط دهۀ 70 شمسی به وفور مشاهده نمود و سپس با گذشت زمان بر تنوع مصالح ساختمان افزوده شد و کاربرد مصالح ساختمانی چون سنگ مرمر، سنگ گرانیت، کامپوزیت، شیشه، آجرهای نوین، ترموود و ... رونق پیدا کرد. با توجه به اینکه نمای ساختمان زیبایی بنا را نشان می دهد، رسیدگی به آن نظافت دوره ای موجب حفظ زیبایی ظاهر ساختمان و همچنین دوام و طول عمر آن می شود. از این رو پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با نحوۀ  شستشوی آجر نما آشنا شوید.  

گروه کار در ارتفاع نماروز با سال ها کسب تجربه و استفاده از تجهیزات کار در ارتفاع، در حال حاضر قادر به ارائه خدمات شستشوی آجر نما در کنار دیگر خدمات ساختمانی می باشد.

اجرای شستشوی آجر نما با مواد نانو

به دلیل نوع ساختاری که آجر نما دارد، نوع موادی که جهت شستشوی آجر نما مورد استفاده قرار گرفته می شود متفاوت از مواد شویندۀ معمولی می باشد. خاک رس متریال اصلی آجر است که دارای کانی و مواد آلی همچون آهن، آلومینیوم و منیزیم می باشد که تحت دمای معین پخته می شوند. به دلیل داشتن بافت دانه دانه ای این نوع مصالح ساختمانی، نفوذ آلودگی در ساختار آجر راحت صورت می گیرد و نظافت نمودن بسیار دشوار است. در همین راستا شستشوی آجر نما با مواد نانو راهکار مناسبی است که جهت نظافت و پاکیزگی سطوح این نوع مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار گرفته می شود. خدمات نقاشی نما با هزینه مناسب انجام می شود. 

گروه ساختمانی نماروز با استفاده از نیروی انسانی مجرب و امکانات کار در ارتفاع، قادر به انجام اصولی شستشوی آجر نما با طناب در مدت زمان کوتاه و حداقل هزینه می باشند.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 560
نمایش همه
علاقه مندی ها ()