شما برای اینکه بازسازی ساختمان تان را انجام دهید باید قسمت ‌های مهم منزل را برای بازسازی بشناسید. طراحان و معماران هیرادانا به خوبی با انواع بخش ‌های مهم منزل جهت بازسازی آشنا هستند. برهمین اساس متریال هایی که برای هر یک از بخش‌ های ساختمان نیاز می باشد را به شما معرفی می کنند تا برای  بازسازی ساختمان خریداری کنید. توجه داشته باشید که پیش از بازسازی کردن ساختمان باید در مورد مکان های مهم ساختمان های مسکونی اطلاعات بیشتری کسب کنید و با طراحان هیرادانا در این مورد مشورت نمایید.

بازسازی ساختمان باید از کجا آغاز شود ؟

 حمام و همچنین سرویس بهداشتی یکی از مهمترین مکان هایی به شمار می رود که شما با هزینه و بودجه بسیار متناسب می توانید بازسازی آن را انجام دهید. برای بازسازی ساختمان ابتدا باید حمام و سرویس بهداشتی را بررسی کنید. در صورتی که کف و دیوار حمام فرسوده شده باشد باید بازسازی ساختمان به صورت اساسی در این قسمت اجرا گردد. طراحان و معماران هیرادانا بازسازی ظاهر ساختمان را بعد از بازسازی باطنی ساختمان انجام می‌ دهند. آن دسته از ساختمان هایی که فرسودگی بیشتری دارند توسط معماران هیرادانا به بهترین نحو ممکن و با متریال های مناسب بازسازی می شوند.

 آشپزخانه یکی دیگر از بخش های مهم برای بازسازی ساختمان می باشد. هدف اصلی از بازسازی آشپزخانه تنها تعویض کردن کابینت ها و همچنین تغییر ظاهر آشپزخانه نیست. پیش از اقدام به تعویض کردن کابینت ها و یا شیرآلات باید لوله ها را بررسی کنید و از سالم بودن آنها اطمینان خاطر به دست بیاورید. در صورتی که لوله ها فرسوده شده باشند تمیز کردن کابینت هیچ سودی به حالتان نخواهد داشت. هر یک از بخش ‌های فرسوده آشپزخانه توسط معماران هیرادانا شناسایی می شود و با استفاده از متریال های مناسب تعمیر می گردد. تعمیرکارانی که طراحان و معماران  شرکت دکوراسیون  هیرادانا جهت تعمیر بخش های متنوع آشپزخانه و غیره به شما معرفی می کنند در کار خود حرفه ‌ای هستند.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

دفتر مرکزی : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069 

شعبه البرز : کرج - مهر ویلا - بلوار دانش آموز - ساختمان البرز - طبقه 4 واحد 4c 

شماره تماس : 02633262747    09129234620 

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30 

شماره تماس : 09127305449 

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 392
نمایش همه
علاقه مندی ها ()