زمانی که نصب داربست را انجام می دهید باید به خوبی برخی از موارد را در نظر داشته باشید تا ایمنی های لازم برای نصب کردن داربست رعایت گردد. هر یک از کارکنان و نصابانی که در داربست دلتا فعالیت می‌ کنند به خوبی با نحوه  نصب داربست آشنایی دارند. داربست دلتا با انواع داربست های ساختمانی آشنایی دارد و می تواند در کمترین بازه زمانی انواع داربست ها را روی ساختمان های شما نصب نماید. پیش از نصب کردن هر یک از داربست ها روی ساختمان بهتر است که در مورد استاندارد ها و نحوه نصب کردن داربست ها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

نحوه نصب داربست و نکاتی در مورد نصب  

یکی از مهمترین نکاتی که زمان نصب داربست باید به آن دقت داشته باشید این است که پهنای جایگاه برای نصب کردن داربست نباید کمتر از نیم متر باشد. داربست دلتا تیرهای افقی را با حداقل سه پایه عمودی متصل می کند تا محکم شوند. میزان فاصله عمودی بین هر یک از تیرهای افقی بیشتر از ۲ متر نباید باشد. بین هر یک از پایه های عمودی کارکنان داربست دلتا برای کارهای سنگین بیشتر از یک و نیم متر فاصله قرار نمی ‌دهند. الوار های مورد استفاده برای نصب داربست باید سالم باشد و هیچ نوع ترک و پوسیدگی روی آن وجود نداشته باشد.

 استانداردهای مشخص شده ای برای نصب داربست در تهران وجود دارد که هر یک از این استانداردها را کارکنان داربست دلتا به خوبی می‌ شناسند. اگر داربست ها علاوه بر وزن خود قادر باشند چهار برابر وزن شان را تحمل کنند به درستی نصب شده‌ اند. هر یک از کارکنان داربست دلتا به خوبی با این استاندارد مربوط به نصب داربست آشنایی دارند. به همین دلیل استحکام و مقاومت داربست را زمانی به خوبی در نظر می‌ گیرند. اگر داربست ها مقاومت لازم نداشته باشند خطرات زیادی برای افراد به همراه دارند.

 شرکت داربست دلتا  

 شماره تماس: 09122906799 - 02126317900 - 02122304640

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 575
نمایش همه
علاقه مندی ها ()